Οι νοοτροπίες αλλάζουν αργά αλλά σταθερά και η Porsche το έχει δει με τις διαδικτυακές πωλήσεις της που τριπλασιάστηκαν το 2021, παραμένοντας ωστόσο μειονότητα σε απόλυτες τιμές.
Για την Porsche, η διατήρηση του καθεστώτος μιας premium φίρμας σημαίνει σαφώς προσπάθεια για αριστεία όσον αφορά τα μοντέλα, αλλά και παραμονή στην πρώτη γραμμή στον τομέα των διαύλων πώλησης. Σε αυτό το σημείο, ο Γερμανός κατασκευαστής αναφέρει ότι έχει τριπλασιάσει τον αριθμό των πωλήσεων που πραγματοποιήθηκαν online το 2021 σε σύγκριση με το 2020.