Προγραμματισμένο να λανσαριστεί το 2024, το Renault 5 E-Tech electric αποτελεί μία μοντέρνα, εξηλεκτρισμένη έκδοση του εμβληματικού Renault 5, με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον.
Πριν την επίσημη αποκάλυψη του μοντέλου, η Renault σηκώνει ένα κομμάτι από την κουρτίνα, δίνοντάς μας την ευκαιρία να ρίξουμε μία κλεφτή ματιά σε ορισμένες λεπτομέρειες του εξωτερικού σχεδιασμού του μοντέλου παραγωγής, που παραπέμπουν σαφώς στον προκάτοχό του.
Φωτιστικά σώματα
Τα φωτιστικά σώματα του R5 είναι ένα βασικό σχεδιαστικό χαρακτηριστικό, καθιστώντας άμεσα αναγνωρίσιμο το μπροστινό του μέρος. Δεν είναι μόνο το σχήμα τους που τα κάνει να ξεχωρίζουν, αλλά και το σημείο στο κέντρο του φακού, που μοιάζει με την κόρη του ανθρώπινου ματιού. Αυτό η σύνδεση με τη διαφήμιση του 1972 με το θέμα “The Adventures of Supercar”, δίνει στο σύγχρονο R5 μια ανθρώπινη έκφραση.
Φωτεινή ένδειξη για τη φόρτιση στο μπροστινό καπό
Στο μπροστινό μέρος, η εισαγωγή αέρα που υπήρχε στο καπό του ιστορικού μοντέλου, έχει εξαφανιστεί. Δείχνοντας ξεκάθαρα ότι το Renault 5 E-Tech electric ανήκει στον κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων, αυτή έχει αντικατασταθεί από μια ενδεικτική λυχνία φόρτισης που σχηματίζει τον ιστορικό αριθμό “5” όταν το όχημα είναι πλήρως φορτισμένο. Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό υψηλής τεχνολογίας που είναι λειτουργικό και ταυτόχρονα διασκεδαστικό, αυτή η ένδειξη είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα ενός προσβάσιμου interface με ανθρώπινη προσέγγιση, που δείχνει με μία ματιά, τη λειτουργία φόρτισης της μπαταρίας.
Θόλοι τροχών
Οι θόλοι των τροχών δημιουργούν την εικόνα του πλάτους, δίνοντας στο R5 την εμφάνιση ενός compact αυτοκινήτου με εντυπωσιακή παρουσία στο δρόμο. Ο γραφικός σχεδιασμός τους τονίζει την μοναδική και άμεσα αναγνωρίσιμη προσωπικότητα του μοντέλου, που θυμίζει το R5 Turbo.
Πίσω φωτιστικά σώματα
Τα κάθετα πίσω φωτιστικά σώματα διαθέτουν ένα χαρακτηριστικό που επεκτείνει το πλαϊνό πάνελ του αμαξώματος. Αυτό το χαρακτηριστικό συμβάλλει στην αεροδυναμική απόδοση του R5, εμποδίζοντας τους στροβιλισμούς του αέρα.
Μία πρωτότυπη καμπάνια-teaser
Για αυτό το πολύ ιδιαίτερο λανσάρισμα, η Renault συνεργάστηκε με την Publicis Conseil για να δημιουργήσει μια καμπάνια-teaser η οποία ξεχωρίζει όχι μόνο ως προς το περιεχόμενο, αλλά και ως προς το τη χρονική της διάρκεια, καθώς ξεκινά τρεις μήνες πριν από την επίσημη αποκάλυψη.
Το R5 που κυκλοφόρησε το 1972, σε μια εποχή έντονων κοινωνικών αναταραχών, τάραξε με την επαναστατική του προσέγγιση τα νερά της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το 2024, η Renault ξεκινά μια άλλη επανάσταση πάνω σε μία διαφορετική βάση: την ενεργειακή μετάβαση και την ανάγκη για ενεργειακά υπεύθυνη συνείδηση.
Η καμπάνια αποκαλύπτει τα πρώτα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της εξωτερικής σχεδίασης του μελλοντικού οχήματος, ξεκινώντας από το λογότυπο 5. Το λογότυπο θα είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα, τα οποία θα συναντά κανείς και στο μοντέλο παραγωγής: κίτρινο, μπλε και πράσινο.