Driveit

Η Skoda θέλει να γίνει μια από τις πέντε πιο εμπορικές μάρκες στην Ευρώπη

Η Skoda ετοιμάζεται για τη μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή με φιλόδοξους στόχους.

Η Skoda έθεσε ένα φιλόδοξο στόχο για το μέλλον καθώς θέλει να μπει στο top 5 των κατασκευαστών με τις υψηλότερες πωλήσεις στην Ευρώπη μέχρι το 2030. Παράλληλα θα εμπλουτίσει τη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της μειώνοντας σημαντικά το μέσο όρο των εκπομπών ρύπων.

Η τσέχικη φίρμα ονομάζει τη στρατηγική της “Next Level” και αναφέρει πως θα προσφέρει μοντέρνα και προσβάσιμη κινητικότητα με όλα όσα χρειάζεσαι και σου προκαλούν έκπληξη. Οι τρεις πυλώνες είναι η επέκταση, η εξερεύνηση και η δέσμευση.

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Driveit: Περισσότερα άρθρα