Όσο και αν ακούγεται παράλογο, η ολοένα και μειούμενη δημοφιλία των Ολυμπιακών αγώνων μεταξύ των Ιαπώνων ώθησε την Toyota να διακόψει τα τηλεοπτικά της σποτ, εντός της χώρας.
Η απόφαση αυτή αφορά αποκλειστικά και μόνο την Ιαπωνία και όχι άλλες αγορές του πλανήτη, όπου λειτουργούν κατά το δοκούν. Στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, όμως, όπου πλέον δύο στους τρεις Ιάπωνες δηλώνουν αντίθετοι με την πραγματοποίηση των Ολυμπιακών Αγώνων, φαίνεται πως η συσχέτιση με αυτό το γεγονός δεν βοηθάει τους διαφημιζόμενους.