Η Volkswagen αντιμετωπίζει ένα διπλό κακό: Πρόβλημα εφοδιασμού σε μικροεπεξεργαστές, όπως οι περισσότεροι κατασκευαστές, αλλά επίσης, κι αυτό είναι πιο ενοχλητικό, έλλειψη σε μπαταρίες για τα υβριδικά Golf.
Η προσφορά μιας πλήρους υβριδικής γκάμας είναι καλό πράγμα για τον εμπορικό διασκελισμό ενός κατασκευαστή, αλλά η δυνατότητα παραγωγής της είναι ακόμα καλύτερη. Καθώς ολόκληρη η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει τον κατάλογό της, περνώντας σε αυτοφορτιζόμενα και επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα, η πίεση στις παραγγελίες και στην τροφοδοσία με μπαταρίες αυξάνεται.