Η WWF Γαλλίας εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία καλεί την γαλλική κυβέρνηση να απαγορεύσει τις διαφημίσεις των βαρύτερων και πιο ρυπογόνων οχημάτων, θέλοντας να μειώσει την υπερπροβολή των SUV.
Σύμφωνα με την Kantar Media, οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξόδεψαν 1,82 δισεκατομμύρια ευρώ το 2019 στη Γαλλία διαφημίζοντας SUV, τα οποία είναι βαρύτερα, πιο ακριβά και πιο ρυπογόνα από τα συμβατικά αυτοκίνητα. Αυτό το ποσό αφορά το 42% της συνολικής ετήσιας διαφημιστικής δαπάνης για αυτοκίνητα (4,3 δισ. ευρώ) και αναλογεί σε 2.300 ευρώ ανά SUV που πουλήθηκε (αντίστοιχα, για τα σεντάν και τα χάτσμπακ το αντίστοιχο ποσό ήταν 1.700 ευρώ ανά αυτοκίνητο). Πιο συγκεκριμένα, το 2019 στη γαλλική τηλεόραση αφιερώθηκαν περίπου 3,5 ώρες την ήμερα για την προβολή SUV, συμπληρωματικά στις διαφημίσεις σε περιοδικά, τις πινακίδες, τα banner, τα ραδιοφωνικά σποτ και την τοποθέτηση προϊόντων.