Το νέο κουπέ είναι πιθανό να βασίζεται γύρω από το εγκαταλειμμένο, αλλά εξαιρετικό σε προδιαγραφές πρωτότυπο C 120 που είχε παρουσιάσει πριν τρία χρόνια και αποτελούσε προϊόν συνεργασίας με τη Renault. Σε δήλωση του αφεντικού της Caterham, Graham MacDonald, αναφέρθηκε ότι υπήρξε ένα αίσθημα λύπης για την μη καρποφορία του πρότζεκτ, αλλά δεν θα διστάσουν να επαναφέρουν τα συγκεκριμένα σχέδια στην επικαιρότητα, αρκεί να το επιτρέψουν οι συνθήκες.
Στόχος της βρετανικής εταιρείας είναι να εισβάλλει σε πιο mainstream κατηγορίες της αγοράς, με ένα νέο μοντέλο που θα έχει πιο συμβατική σχεδίαση από το Seven και θα διευρύνει την απήχηση της φίρμας.
Ωστόσο, η κεντρική επιθυμία της Caterham είναι να διατηρήσει στην γκάμα το ιδιαίτερο Seven και όχι να το αντικαταστήσει, οπότε το νέο κλειστό μοντέλο θα έρθει σαν συμπλήρωμα.
Ο κινητήρας του νέου κλειστού μοντέλου της Caterham θα μπορούσε να προέρχεται από κάποιον άλλο κατασκευαστή, όπως δηλαδή συμβαίνει και με μερικές εκδόσεις του Seven που φορούν μοτέρ της Ford. Παρόλα αυτά, ο MacDonald αποκλείει το ενδεχόμενο να «δανειστεί» τους EcoBoost της Ford, λέγοντας ότι η Caterham θα ήθελε να χρησιμοποιήσει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα.
«Το Seven θα γίνει 60 χρονών το 2017», ανέφερε. «Παρά το γεγονός ότι το αγαπάμε και το εκτιμάμε ως μοντέλο, θα πρέπει να σκεφτούμε και το μέλλον. Είναι σημαντικό να βρούμε το σωστό προϊόν με τον κατάλληλο κινητήρα για τους μελλοντικούς πελάτες μας. Πρέπει να έχει το DNA των Caterham».
«Είμαστε σε επαφή με την Ford και άλλους κατασκευαστές. Μπορεί κάποιες εκδόσεις του Seven να είναι υπερτροφοδοτούμενες, όπως το 620R, μας αρέσουν όμως τα ατμοσφαιρικά μοτέρ».
Όπως γνωρίζουμε και από το πρωτότυπο C 120, η Caterham δεν μπορεί να χρηματοδοτήσει μόνη της ένα τέτοιο πρότζεκτ. Θα χρειαστεί συνέταιρο, για να μοιραστεί το οικονομικό βάρος, όπως είχε συμβεί και τότε με τη Renault. Βέβαια, μπορεί να μην τα βρήκαν με τη γαλλική εταιρεία, αλλά «χώρισαν» φιλικά.
«Αυτό που δεν πρόκειται με τίποτα να κάνουμε, είναι να βάλουμε πόρτες και οροφή στο Seven», είπε ο MacDonald. «Θέλουμε πιο εύκολη πρόσβαση στην καμπίνα και περισσότερες ανέσεις».
«Θα θέλαμε να έχουμε ένα κανονικό σπορ αυτοκίνητο, διότι όταν πηγαίνουμε το Seven σε αναδυόμενες αγορές, δεν το βλέπουν ως κανονικό αυτοκίνητο λόγω εμφάνισης».