Για παράδειγμα, το περασμένο φθινόπωρο η Dacia παρουσίασε τις ανανεωμένες εκδόσεις τεσσάρων σημαντικών μοντέλων της γκάμας της, συμπεριλαμβανομένου και του δημοφιλούς Sandero, και οι τιμές τους παρέμειναν ουσιαστικά οι ίδιες. Η κίνηση όμως αυτή δεν έχει οικονομικές επιπτώσεις στην εταιρεία, φέρνοντας ρευστό στην μητρική εταιρεία και κάμποσο περιθώριο κέρδους στην ίδια.
Ένα από τα κλειδιά επιτυχίας της Dacia είναι η ζήτηση που έχουν τα μοντέλα της στο οικονομικά «συνειδητοποιημένο» πελατειακό κοινό της Ευρώπης. Σύμφωνα με την Renault, οι πωλήσεις των Dacia έχουν αυξηθεί κατά 11% (με νέο ρεκόρ 415.010 οχημάτων), την στιγμή που ο πανευρωπαϊκός ρυθμός ανάπτυξης στις πωλήσεις αυτοκινήτων είναι ο μισός (6,5%).
Η πρώτη αγορά της Dacia είναι η γαλλική, με 112.000 αυτοκίνητα, και σύμφωνα με την Renault είναι η 4η δημοφιλέστερη μάρκα σε πωλήσεις που απευθύνονται σε ιδιώτες. Την στιγμή δηλαδή που αρκετοί μεγάλοι κατασκευαστές βασίζονται σε λιγότερο προσοδοφόρους τρόπους για να διατηρήσουν υψηλό όγκο πωλήσεων, η Dacia βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στη φήμη που έχτισε πουλώντας σε ιδιώτες. Μάλιστα, το 80% των πωλήσεων της Dacia αφορά ιδιώτες.