Η Audi θα επανακαθορίσει το συνδυασμό δυναμικών χαρακτηριστικών και άνεσης στα μελλοντικά της μοντέλα. Αρχής γενομένης με το επόμενο A8 του 2017, η Audi υπόσχεται ασύγκριτα βελτιωμένη αίσθηση από το τιμόνι και πιο «αφράτη» κύλιση.
Οι μηχανικοί της Audi έχουν σκοπό να συνδυάσουν καλύτερα στο εξής τη σπορ δυναμική των μοντέλων τους, με πιο άνετη κύλιση και πάνω απ’ όλα πιο συμμετοχική αίσθηση στην οδήγηση. Κι ας μη γελιόμαστε, όση βελτίωση κι εάν έχει σημειώσει η Audi σε αυτό το κομμάτι, έχει ακόμα δρόμο να διανύσει.
Προκειμένου να τα καταφέρει, προϋποτίθεται αφενός καλύτερη αίσθηση από το τιμόνι αφετέρου πιο «ψαγμένη» ρύθμιση της ανάρτησης.
Αυτός ο συνδυασμός θα βελτιστοποιείται κατά περίπτωση, με βάση την κατηγορία και το κοινό στο οποίο απευθύνεται το κάθε μοντέλο. Για παράδειγμα τα επόμενα A1 και A3 θα εστιάσουν περισσότερο στην άνεση, αφού αυτή είναι η απαίτηση των πελατών.
Ωστόσο δεν είναι απαραίτητο ότι το ίδιο θα γίνει και με τα μεγαλύτερα μοντέλα, αφού το επόμενο Α8 θέλει να κοντράρει την Mercedes-Benz S-Class σε άνεση, αλλά χωρίς να αφήνει τον οδηγό του αμέτοχο στα δρώμενα.
Αυτό είναι κάτι που θα ισχύει και για τα σπορ μοντέλα S και RS, τα οποία αναμένεται να είναι και από τους μεγαλύτερους κερδισμένους της νέας αυτής στρατηγικής.
Επίσης, η αλλαγή αυτή στο ύφος των μοντέλων της Audi φαίνεται πως θα ταυτιστεί χρονικά και με την νέα εταιρική σχεδιαστική της ταυτότητα, η οποία επίσης θα κάνει το ντεμπούτο της με το νέο A8 που θα έχει πολλά κοινά με το Prologue Concept.