Η πολιτική «One Ford» με την οποία πωλούνται τα βασικά μοντέλα της εταιρείας σε όλο τον κόσμο, έχει κορεστεί. Τα μελλοντικά μοντέλα της Ford θα έχουν καλύτερη στόχευση στις αγορές όπου θα πωλούνται.
Αυτό δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας, Moray Callum μιλώντας στο βρετανικό Autocar. «Δε θα εγκαταλείψουμε αυτή την ιδέα απλώς πλέον χρειάζεται περισσότερη στόχευση στις κατά τόπους αγορές. Όταν την εφαρμόσαμε ήταν μια πολύ σωστή τακτική και βοήθησε τα οικονομικά μας αποτελέσματα, όμως τώρα χρειάζεται αναθεώρηση».
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr