Ωστόσο, όταν ο σκοπός ενός διαγωνισμού οικονομίας δεν είναι η απόλυτη τιμή κατανάλωσης αλλά η μεγαλύτερη απόκλιση -προς τα κάτω προφανώς- από την εργοστασιακή τιμή, κάθε αυτοκίνητο έχει ελπίδες να διακριθεί.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ανοιχτή Mustang με τον 5λιτρο V8 420 ίππων κάτω από το καπό της σίγουρα δεν είναι το αυτοκίνητο που θα επέλεγες από τη γκάμα της Ford για να κάνεις οικονομία καυσίμου.
Ωστόσο, όταν ο σκοπός ενός διαγωνισμού οικονομίας δεν είναι η απόλυτη τιμή κατανάλωσης αλλά η μεγαλύτερη απόκλιση -προς τα κάτω προφανώς- από την εργοστασιακή τιμή, κάθε αυτοκίνητο έχει ελπίδες να διακριθεί.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ