Ο λόγος για αυτό φαίνεται πως είναι η ύφεση της κινεζικής οικονομίας και οι μη ανταγωνιστικές τιμές σε κάποιες από τις λεγόμενες αναπτυσσόμενες αγορές λόγω της δυσμενούς ισοτιμίας συναλλάγματος.
Για να πιάσει τον στόχο της για 5.050.000 αυτοκίνητα, η Κορεατική εταιρεία θα πρέπει τον Δεκέμβριο να ξεπεράσει κατά 50% τον φετινό της μηνιαίο μέσο όρο πωλήσεων. Κάτι τέτοιο μοιάζει απίθανο, σύμφωνα με το Bloomberg. Το οποίο προβλέπει ότι και το 2016 οι πωλήσεις της Hyundai θα είναι χαμηλότερες, εξαιτίας της απουσίας κάποιου νέου best seller μοντέλου αλλά και της πτώσης που εμφανίζει σε αγορές όπως η Ρωσία και η Βραζιλία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η Hyundai είχε ωφεληθεί τα τελευταία χρόνια από την αυξημένη ζήτηση στην Κίνα, η οποία έγινε η καλύτερη αγορά της το 2009. Η εξάρτηση αυτή όμως γύρισε μπούμερανγκ στην κορεατική μάρκα, μετά την κρίση της κινέζικης αγοράς φέτος, και ειδικά μετά την κρίση των κινεζικών χρηματιστηρίων το καλοκαίρι.
Η τελευταία χρονιά που η Hyundai απέτυχε να πιάσει τους στόχους της ήταν το 2008, όταν για 327.000 αυτοκίνητα δεν άγγιξε τον πήχη των 3,11 εκατομμυρίων μονάδων. Ο λόγος τότε ήταν η πτώση της ζήτησης από στην αμερικανική αγορά, καθώς είχε μόλις αρχίσει η κρίση στις τράπεζες που οδήγησε στον κλυδωνισμό της παγκόσμιας οικονομίας.
Η Hyundai απέφυγε να σχολιάσει το δημοσίευμα και επιφυλάσσεται να για την πλήρη αναφορά των οικονομικών της αποτελεσμάτων στις 4 Ιανουαρίου.