Το μοντέλο που πρακτικά θα αντικαταστήσει το Lancer για τη Mitsubishi έχει ήδη κερδίσει θετικά σχόλια σχεδόν από όλους.
Και μάλλον αυτό αποτελεί την καλύτερη επιβράβευση της απόφασης της εταιρείας πριν καν ξεκινήσει η εμπορική διάθεση του μοντέλου. Ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί οι πλήρεις τεχνικές προδιαγραφές του, ωστόσο ξέρουμε ότι θα τοποθετηθεί μεταξύ του ASX και του Outlander.
Ξέρουμε ακόμα ότι θα χρησιμοποιεί σύστημα τετρακίνησης καθώς κι έναν νέο 1.500άρη τούρμπο κινητήρα βενζίνης με απόδοση 160 ίππων. Η ντίζελ επιλογή θα είναι ο 2.2 της εταιρείας με σοβαρές βελτιώσεις όμως.
Η είδηση είναι ότι στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης, ο διευθυντής προγράμματος της Mitsubishi για τις κατηγορίες C και D, Hiroshi Yamauchi, απάντησε θετικά σε ερώτηση για το εάν σκέφτεται και μια έκδοση Ralliart.
Ωστόσο δήλωσε πως είναι απλά μια σκέψη και ότι ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο προς ποια κατεύθυνση θα πρέπει να κινηθεί η επέκταση της γκάμας του μοντέλου. «Αυτό είναι μια διαδραστική διαδικασία με τους πελάτες μας και θα χρειαστεί περίπου ένας χρόνος για να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας. Είναι όμως σίγουρα μια πιθανότητα», δήλωσε.
Το ίδιο ανέφερε και για το ενδεχόμενο μιας 3θυρης έκδοσης, φροντίζοντας πάντως να ξεκαθαρίσει ότι δεν είναι ιδιαίτερα πιθανή. Ο λόγος είναι ότι θα χρειαστεί μια σοβαρή επιπλέον επένδυση για μια τέτοια έκδοση, η απόσβεση της οποίας θα είναι δύσκολη και σίγουρα αβέβαιη.
Δε μπορούμε να ξέρουμε εάν θα γίνει πραγματικότητα κάποια από τις δύο εκδόσεις, όμως πρέπει να αναγνωρίσουμε την πρόθεση της Mitsubishi να ξεφύγει από τα στερεότυπα κι αυτό μόνο θετικό είναι για την εικόνα της.
Εάν μάλιστα σε αυτό συνυπολογίσουμε και την αυξημένη εμπλοκή του Carlos Ghosn στις αποφάσεις της εταιρείας, τότε έχουμε κάθε λόγο να περιμένουμε πολύ θετικές εξελίξεις στο μέλλον.