Η νέα BMW S 1000 RR που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2009 θα διατίθεται τώρα σε μία νέα έκδοση που περιλαμβάνει προηγμένο κινητήρα, πλαίσιο, νέο πίσω μέρος και νέα συστήματα υποβοήθησης.
Η νέα RR διαθέτει 4-κύλινδρο εν σειρά κινητήρα βασισμένο στην μονάδα ισχύος του τρέχοντος μοντέλου S 1000 RR. Η μέγιστη ισχύς είναι τώρα 210 ίπποι και αποδίδεται στις 13.750 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή των 113 Nm παράγεται στις 11.000 σ.α.λ. Παρά την αύξηση της μέγιστης ροπής, το ωφέλιμο φάσμα στροφών του κινητήρα είναι τώρα αισθητά ευρύτερο με το ανώτατο όριο περιστροφής του κινητήρα να βρίσκεται στις 14.600 σ.α.λ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το νέο χαρακτηριστικό του Dynamic Traction Control DTC είναι η λειτουργία Slide Control που επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέγει δύο προκαθορισμένες γωνίες πλαγιολίσθησης για το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, όταν επιταχύνει βγαίνοντας από μία στροφή.
Από τεχνική σκοπιά, αυτό επιτυγχάνεται με τη βοήθεια ενός αισθητήρα γωνίας κλίσης τιμονιού. Μέχρι την αντίστοιχη γωνία κλίσης, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης επιτρέπει την ολίσθηση στον πίσω τροχό, όταν η μοτοσικλέτα επιταχύνει βγαίνοντας από μία στροφή, δίνοντας τη δυνατότητα πλαγιολίσθησης.
Όταν επιτευχθεί η προκαθορισμένη τιμή γωνίας διεύθυνσης, το traction control παρεμβαίνει, μειώνει την ολίσθηση και σταθεροποιεί τη μοτοσικλέτα.
Φέρει, επίσης, πλαίσιο-γέφυρα από αλουμίνιο, που αποτελεί μία συγκολλημένη δομή τεσσάρων στοιχείων διαμορφωμένων μέσω χύτευσης με βαρύτητα και ενσωματώνει τον κινητήρα, ο οποίος έχει κλίση προς τα εμπρός κατά 32 μοίρες.
Τέλος, διαθέτει επανασχεδιασμένα φτεράκια εμπρός και πίσω, που το κάνουν πιο σπορ, ενώ αυξάνουν την επαφή του εμπρός τροχού με το δρόμο, ειδικά κατά την επιτάχυνση.