Site icon NewsIT
14:10 | 14.09.23

Η νέα Mercedes GLC Coupe αποτελεί μια πιο σπορ πρόταση της GLC SUV

Η νέα Mercedes GLC Coupe αποτελεί μια πιο σπορ πρόταση της GLC SUV
Newsit Newsroom

Η Mercedes GLC Coupe διακρίνεται για την κομψή σχεδίαση και τη δυναμική οδήγηση και έρχεται να ολοκληρώσει τη δημοφιλή σειρά ως μια σπορ πρόταση της GLC SUV.

Είναι ένα sport όχημα με υψηλές επιδόσεις. Όλα τα μοντέλα εξοπλίζονται με τεχνολογία ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, είτε ως plug-in υβριδικά με επαρκή ηλεκτρική αυτονομία για τις καθημερινές ανάγκες, είτε ως ήπια υβριδικά με τεχνολογία 48 Volt και ενσωματωμένη μίζα-δυναμό για πρόσθετη ενίσχυση και ανάκτηση ενέργειας. Η νέα GLC Coupé κινείται άνετα σε κάθε τύπο εδάφους.

Στον εσωτερικό χώρο το επάνω τμήμα κοσμείται με τα νέα στόμια αεραγωγών. Η υψηλής ανάλυσης οθόνη LCD 12,3 ιντσών (31,2 cm) στη θέση του οδηγού βρίσκεται πάνω από το ταμπλό και η κεντρική οθόνη 11,9 ιντσών (30,2 cm) ορθώνεται στην κεντρική κονσόλα.

Όπως το ταμπλό οργάνων, έτσι και η επιφάνεια της οθόνης είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό. Η σχεδίαση των καθισμάτων παίζει με τις επίπεδες και καμπύλες επιφάνειες, χαρίζοντάς τους οπτική ελαφρότητα. Τα προσκέφαλα και η σύνδεσή τους με την πλάτη του καθίσματος έχουν επανασχεδιαστεί.

Το μοντέλο έχει μήκος 4.76 μ. (είναι 31 χλστ. μακρύτερη και 5 χλστ. υψηλότερη από το προηγούμενο μοντέλο), ενώ τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 6 χλστ. μπροστά και 23 χλστ. πίσω. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι 545 λίτρα (45 λίτρα περισσότερα από το προηγούμενο μοντέλο). Ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις Cd: 0,27, βελτιωμένος κατά 3% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο (Cd : 0,30).

Η υψηλή πυκνότητα ισχύος της υβριδικής μονάδας κίνησης παρέχεται από έναν σύγχρονο κινητήρα μόνιμης διέγερσης. Η μέγιστη ροπή του ηλεκτρικού κινητήρα είναι αμέσως διαθέσιμη προσφέροντας γρήγορη εκκίνηση και δυναμική απόδοση κατά την οδήγηση. Η πλήρης ηλεκτρική ισχύς είναι διαθέσιμη έως το όριο των 140 χλμ/ώρα.

Η γερμανική εταιρεία έχει τοποθετήσει έναν ηλεκτρομηχανικό ενισχυτή δύναμης πέδησης, ο οποίος ελέγχει αυτόματα την ευέλικτη μετάβαση από την υδραυλική πέδηση στην ανάκτηση ενέργειας ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, εξασφαλίζοντας έτσι πάντα τη βέλτιστη ανάκτηση ενέργειας και απόδοση πέδησης σε όλες τις συνθήκες.

Η μπαταρία υψηλής τάσης αναπτύχθηκε εσωτερικά από τη Mercedes-Benz και η εγκατεστημένη ισχύς της είναι 31,2 kWh. Η πλήρης επαναφόρτιση της άδειας μπαταρίας με τον προαιρετικό φορτιστή συνεχούς
ρεύματος 60 kW ολοκληρώνεται σε περίπου 30 λεπτά.

Τέλος, το σύστημα ανάρτησης διαθέτει δυναμική ρύθμιση και βασίζεται σε ένα νέο μπροστινό άξονα τεσσάρων συνδέσμων και ένα πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων σε υποπλαίσιο. Τα υβριδικά μοντέλα διαθέτουν αερανάρτηση και σύστημα ρύθμισης ύψους ανάρτησης στον πίσω άξονα ως βασικό εξοπλισμό. Όλες οι άλλες εκδόσεις εξοπλίζονται με σπορ ανάρτηση και διαθέτουν σύστημα διεύθυνσης με μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης στον βασικό εξοπλισμό.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version