Πριν ενάμιση χρόνο, σε συνέντευξή μας ο επικεφαλής του M Division μας είχε πει ότι η τετρακίνηση δεν είναι μέσα στις προτεραιότητες του τμήματος, εκτός αν υπάρξει ανάγκη. Φαίνεται ότι η επιθυμία του εργοστασίου να προσφέρει περισσότερη δύναμη σε συνδυασμό με περισσότερη ασφάλεια την καθιστά πλέον μονόδρομο. Άλλωστε τον ίδιο δρόμο έχει ακολουθήσει και ο ανταγωνισμός, με την προσφάτως παρουσιασθείσα Mercedes-AMG E63.
Αντίθετα με την Mercedes, το σύστημα τετρακίνησης της οποίας διαθέτει drift mode, η BMW έχει μια άλλη ιδέα. Να εξοπλίσει τη νέα Μ5 με ένα σύστημα τετρακίνησης το οποίο θα μπορεί να… απενεργοποιηθεί. Με το πάτημα ενός κουμπιού το εμπρός διαφορικό θα απεμπλέκεται και το αυτοκίνητο θα γίνεται ένα κλασικό πισωκίνητο.
Έχουμε δει σε διάφορα κατασκοπευτικά video την Μ5 να ντριφτάρει στο Nurburgring, στην διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης. Ελπίζουμε η συμπεριφορά της στο δρόμο να είναι ανάλογη της παράδοσης που έχει δημιουργήσει το μοντέλο όλα αυτά τα χρόνια, σε ό,τι έχει να κάνει με την οδηγική απόλαυση.