Το νέο υβριδικό σύστημα της Volkswagen αναμένεται να απογειώσει την απόδοση των κινητήρων βενζίνης.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του επικεφαλής εξέλιξής τους, Frank Welsch, οι εκπομπές CO2 των συγκεκριμένων κινητήρων θα μειωθούν από έξι έως και οκτώ g/km σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
Μάλιστα, η επένδυση που θα χρειαστεί για να επιτευχθεί αυτός ο σκοπός θα είναι μικρότερη από την αντίστοιχη που θα απαιτούσε η ευθυγράμμιση των μικρών ντίζελ με τις μελλοντικές νόρμες εκπομπών.
«Οι σημερινοί ντίζελ είναι ακριβότεροι από τους αντίστοιχούς τους βενζινοκινητήρες κι αυτή η διαφορά θα διευρύνεται όσο οι κανονισμοί για τα καυσαέρια θα γίνονται πιο αυστηροί» δήλωσε ο Welsch και προσέθεσε: «Το 48βολτο υβριδικό σύστημα θα αποδώσει πολύ καλά στο Polo και το Golf. Θα έχει ένα αθόρυβο stop/startμε σχεδόν ανεπαίσθητη λειτουργία αλλά και πολύ υψηλότερη ανάκτηση ενέργειας, που σε συνδυασμό με τη λειτουργία «ρολαρίσματος» (coasting) θα φέρει σημαντική μείωση στην κατανάλωση και τους ρύπους».
Το συμπέρασμα που βγαίνει από τα παραπάνω, μάλλον δεν είναι και πολύ ευοίωνο για το μέλλον των μικρών ντίζελ της Volkswagen. Άλλωστε, αυτό είναι κάτι που ισχύει και για τους αντίστοιχους κινητήρες αρκετών άλλων κατασκευαστών.