Το Zoe, το μικρό ηλεκτροκίνητο μοντέλο της μάρκας ξεκίνησε να παράγεται το 2012 και στο διάστημα από το 2015 έως το 2017 ήταν το πρώτο σε πωλήσεις ηλεκτροκίνητο όχημα στην Ευρώπη. Ωστόσο η έλευση του ανασχεδιασμένου Nissan Leaf αποτελεί για τη Renault μια απειλή που μάλιστα έρχεται από την συνέταιρο Nissan. To 2017 η παραγωγή του Zoe ήταν μόλις 30.000 μονάδες.
Τώρα η Renault έχει βάλει σαν στόχο να συναρμολογεί 440 αυτοκίνητα την ημέρα αντί των 220 μέχρι σήμερα. Για να γίνει αυτό, στη διάρκεια των προγραμματισμένων διακοπών του Αυγούστου το εργοστάσιο στο Flins θα υποστεί τις απαραίτητες αλλαγές και αναβαθμίσεις στη γραμμή παραγωγής.
Αυτό θα έχει και μια επίπτωση όμως σε ότι αφορά στο Clio, του οποίου η παραγωγή θα μεταφερθεί από το συγκεκριμένο εργοστάσιο, σε αυτά που διαθέτει η εταιρεία στην Τουρκία (Bursa) και στην Σλοβενία (Novo Mesto). Ωστόσο ένας μικρός αριθμός Clio θα εξακολουθήσει να παράγεται στο Flins, όπως και τα εκεί συναρμολογούμενα Micra. Οι αναβαθμίσεις της σειράς EV της Renault, περιλαμβάνουν και το Twizy, το οποίο αποτελεί ηλεκτρική εναλλακτική λύση σε ένα σκούτερ, καθώς και δύο ηλεκτρικά φορτηγά.
Το στρατηγικό σχέδιο Drive the Future της εταιρείας περιλαμβάνει συνολικά οκτώ EVs μέχρι το 2022. Ορισμένα από αυτά θα βασίζονται σε μια νέα πλατφόρμα που ονομάζεται CMF-EV και που θα εμφανιστεί όχι νωρίτερα από το 2020. Τα οχήματα που θα βασίζονται στην εν λόγω πλατφόρμα θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιο της Renault στο Douai, στη βόρεια Γαλλία.