Σύμφωνα όμως με τη Skoda και με δηλώσεις στελεχών της στην Έκθεση του Παρισιού, η ιδέα επέκτασης της γκάμας και στα επαγγελματικά είναι ακόμα σε πολύ αρχικό στάδιο και χρήζει μεγάλης σκέψης και οργάνωσης. Και αυτό γιατί η επέκταση της γκάμας θα πρέπει να γίνει με στόχο το κέρδος και όχι απλά για την διάθεση περισσότερων μοντέλων.
Επιπλέον, η κατηγορία των επαγγελματικών και ειδικότερα των pick-up, δεν είναι εύκολη υπόθεση για κανέναν κατασκευαστή. Για παράδειγμα είναι πολύ δύσκολο να πείσει του αγοραστικό κοινό από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού να προτιμήσουν το δικό σου ευρωπαϊκό pick-up ότι είναι καλύτερο ή ότι τον συμφέρει.
Για παράδειγμα, στην αμερικανική αγορά μεσουρανούν τα F-150 της Ford και τα Silverado της Chevrolet γιατί είναι πολύ οικονομικά στη χρήση και την αγορά. Το ίδιο ισχύει και στην ασιατική αγορά, με τα ιαπωνικά ή τοπικά μοντέλα.