Site icon NewsIT

Η Subaru μας προϊδεάζει για την επόμενη γενιά του Legacy

15.11.2013 | 16:13
Η Subaru μας προϊδεάζει για την επόμενη γενιά του Legacy

Η Subaru μας προϊδεάζει για την επόμενη γενιά του Legacy με ένα κομψό πρωτότυπο που θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Λος Άντζελες.

Το εντυπωσιακό όσο και όμορφο μεσαίο σεντάν υιοθετεί εξάγωνη μάσκα που προέρχεται από το πρωτότυπο Viziv, συνταιριασμένη με ένα ζευγάρι φώτα φουτουριστικής σχεδίασης. Εμπρός παρατηρούμε ακόμη δύο κάθετες αεροεισαγωγές και τη γρίλια χαμηλά στο εμπρός σπόιλερ με χρωμιωμένη διακόσμηση.

Το πρωτότυπο Legacy από το πλάι αποκαλύπτει τους μυώδεις θόλους του και τα «ψωμωμένα» μαρσπιέ, ενώ οι λεπτοί καθρέφτες, η οπισθοκλινής οροφή κι η απουσία χειρολαβών στις πόρτες, συμπληρώνουν μια εικόνα που φωνάζει από μακριά «είμαι πρωτότυπο».

Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζουν τα φανάρια σχήματος «C» που μοιάζουν πολύ με τα εμπρός φώτα, ο διαχύτης με την ασημένια γαρνιτούρα και οι εξατμίσεις που, σχεδιαστικά, είναι στο ίδιο μοτίβο με τις εμπρός αεροεισαγωγές.

Το πρωτότυπο Legacy είναι βαμμένο σε μια αποκλειστικά επιλεγμένη απόχρωση γι’ αυτό, την «Ocean Silver Metallic», που συνδυάζει την απαλή μεταλλική ασημί απόχρωση με τη στιλπνότητα του μετάλλου.

Φωτογραφίες του εσωτερικού δεν έδωσε στη δημοσιότητα η Subaru, αλλά όπως λέει, η καμπίνα του πρωτοτύπου Legacy δημιουργήθηκε για να επιδείξει την υψηλή λειτουργικότητα και το μεγάλο χώρο που μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση τέσσερις ενηλίκους.

Το εσωτερικό είναι ντυμένο με καφέ δέρμα με γαλάζιες διακοσμήσεις, ενώ μια οθόνη πολλαπλών λειτουργιών είναι τοποθετημένη στο κέντρο του καντράν και η οποία μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως τάμπλετ ή smartphone. Επίσης το τιμόνι είναι τριάκτινο με σπορ look και ο λεβιές ταχυτήτων τοποθετημένος υπό γωνία, δημιουργώντας μια σπορ θέση οδήγησης. 

Όσον αφορά τις διαστάσεις, το πρωτότυπο Legacy έχει μήκος 4,93 m, πλάτος 1,94 και ύψος 1,5 m. Το μεγάλο μεταξόνιο φτάνει τα 2,88 m και το αυτοκίνητο πατά σε 21ιντσες ζάντες, «ντυμένες» με λάστιχα 265/40. Λεπτομέρειες σχετικά με τα μοτέρ δεν δόθηκαν, αλλά στην περίπτωση που αυτά που περιγράψαμε παραπάνω ως εξατμίσεις είναι απλώς οπές εκφυγής αέρα τότε, με την απουσία εξατμίσεων, το αυτοκίνητο δεν μπορεί παρά να είναι ηλεκτρικό. 

Η Subaru δηλώνει ότι το πρωτότυπο Legacy χρησιμοποιεί τη συμμετρική τετρακίνηση της φίρμας που συνδυάζεται με το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης του οδηγού EyeSigh. 

Η επόμενη γενιά του Subaru Legacy που θα βασιστεί στο πρωτότυπο που βλέπουμε, αναμένεται να τη δούμε σε έκδοση παραγωγής το 2015.
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είναι αυτό το νέο Subaru WRX;

Δοκιμάζουμε το νέο Subaru Forester 2.0T-D

Oι τιμές για τα νέα Subaru XV και Forester στην ελληνική αγορά

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version