Τα τρία νέα μοντέλα που θα εμφανιστούν την αγορά το 2014 και το 2015, θα συνεχίσουν να αποτελούν προϊόν συνεργασίας, ενώ θα κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο που κατασκευάζονται και τα σημερινά, στην Τσεχία.
Ο κινητήρας θα είναι ο ίδιος 3κύλινδρος της Daihatsu, με βελτιώσεις όμως για καλύτερη απόδοση και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Ακόμα, οι διαστάσεις της τριπλέτας (C1, 107 και Aygo) θα μεγαλώσουν, δίνοντας επιπλέον «αέρα» στους πίσω επιβάτες και στον χώρο αποσκευών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Περιμένει το πράσινο φως η υβριδική έκδοση του Toyota GT86
Νέο Peugeot RCZ R, το πιο γρήγορο Peugeot της Ιστορίας
Παρουσιάστηκε το Toyota Yaris Hybrid-R των 420 PS
Αποκαλύφθηκε το νέο Citroen DS3 Cabrio Racing
Οδηγούμε τη νέα Toyota Corolla
Δοκιμή: Νέο Toyota RAV4 2.0 D-4D
Δοκιμή: Peugeot 208 1.4 HDi Active 5θ
Παρουσιάστηκε το νέο 7θέσιο Citroën C4 Grand Picasso
EuroNCAP: Πεντάστερα τα Citroën C4 Picasso και Honda CR-V
Οδηγούμε: Νέο Citroën C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ο όμιλος PSA άνοιξε το τρίτο του εργοστάσιο στην Κίνα
Pikes Peak 2013: Διέλυσαν τα χρονόμετρα Λεμπ και Peugeot, σημειώνοντας νέο απίστευτο ρεκόρ