Όμως, αν και έχουν γίνει βήματα για να βελτιωθεί η αυτονομία του Leaf, το λεγόμενο «άγχος αυτονομίας» αποτελεί ακόμη αποτρεπτικό παράγοντα για πολλούς υποψήφιους αγοραστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Γι’ αυτό και η BMW είχε φτιάξει το i3 RX (Range Extender), γι’ αυτό και η Nissan παρουσιάζει τώρα το νέο, εν σειρά υβριδικό σύστημα κίνησης e-Power, όπου ένας μικρός βενζινοκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες όταν η ενέργεια που απομένει πέσει κάτω από ένα ορισμένο επίπεδο.
Σύμφωνα με τη Nissan, το εν σειρά υβριδικό αυτό σύστημα ήταν πολύ ογκώδες για να τοποθετηθεί σε μικρά αυτοκίνητα. Όμως η ιαπωνική εταιρεία υποστηρίζει ότι «έσπασε τον κωδικό» για τη μείωση του βάρους, ενώ παράλληλα εξέλιξε συστήματα ελέγχου με πιο άμεση απόκριση και βελτιστοποίησε τη διαχείριση της ενέργειας.
Ως αποτέλεσμα, το σύστημα e-Power χρησιμοποιεί μια μπαταρία μικρότερη από του Leaf, αλλά έχει παρόμοια αίσθηση στην οδήγηση και είναι πρακτικά εξίσου αθόρυβο.
Το e-Power είναι ενεργειακά αποδοτικό όσο και ένα εν παραλλήλω υβριδικό όπως το Toyota Prius. Και βέβαια δεν δημιουργεί στον οδηγό το άγχος αυτονομίας ενός αμιγώς ηλεκτρικού μπαταρίας – αρκεί το ρεζερβουάρ καυσίμου του βοηθητικού κινητήρα να μην είναι πολύ μικρό, όπως εκείνο του BMW i3 RX.
Το Nissan Note είναι το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας Β (σουπερμίνι) που θα διατεθεί με εν σειρά υβριδικό σύστημα κίνησης, λέει η Nissan.
Αν και το Note e-Power είναι αποκλειστικά για την ιαπωνική αγορά (το Note θα καταργηθεί όταν μπει στην ευρωπαϊκή αγορά το Micra την άνοιξη), η τεχνολογία αυτή μπορεί να εφαρμοστεί σε άλλα επερχόμενα μοντέλα της Nissan.