Την αρχή θα κάνει η Alfieri, ως μέρος μιας στρατηγικής που θέλει τα μισά αυτοκίνητα της FCA να χρησιμοποιούν ηλεκτρισμό μέχρι το 2022.
Κάθε νέα Maserati από το 2019 και μετά θα χρησιμοποιεί υβριδικό ή αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ανακοίνωσε ο επικεφαλής του ομίλου FCA, Sergio Marchionne.
Αυτό θα γίνει σύμφωνα με τη στρατηγική που θέλει τα μισά αυτοκίνητα της FCA να χρησιμοποιούν και ηλεκτρική ενέργεια μέχρι το 2022. Έτσι ανακοινώθηκε στους μετόχους και τους επενδυτές της εταιρείας, προσθέτοντας ότι αφού η εταιρεία ετοιμάσει τα δύο επόμενα μοντέλα της, μετά θα στρέψει σχεδόν όλους τους πόρους της για την εξέλιξη αμιγώς ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης.
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας φαίνεται ότι θα είναι η Alfieri, που θα δούμε το 2020. Θα είναι ένα 2θέσιο κουπέ που θα βασίζεται σε ένα εντελώς νέο πάτωμα.
Ωστόσο, μέχρι τότε η Maserati φαίνεται ότι θα έχει προσθέσει και μερικά υβριδικά μοντέλα στη γκάμα της, με τη Levante να είναι μάλλον εκείνο που θα κάνει την αρχή. Εξάλλου, το πάτωμά της είναι συμβατό με αυτή την τεχνολογία, άρα η υλοποίησή της δε θα είναι πολύ κοστοβόρο σε χρόνο ή/και χρήμα.
Επιπρόσθετα ο Marchionne τόνισε ότι μέχρι σήμερα η FCA δεν ήταν πεπεισμένη ότι έπρεπε να επενδύσει στην ηλεκτρική ενέργεια, όμως αυτό άλλαξε πλέον. Τώρα, ο δρόμος είναι πολύ πιο ξεκάθαρος».
Επιπλέον ξεκαθάρισε πως παρότι θα παίξει ενεργό ρόλο στο σχεδιασμό της ηλεκτρικής εποχής της εταιρείας, εν τούτοις όταν ολοκληρωθεί δε θα τη διευθύνει πλέον, αφού στο τέλος του 2019 θα αποσυρθεί-συνταξιοδοτηθεί.