Το «αβάπτιστο» μέχρι στιγμής SUV κάνει χρήση κυψέλης καυσίμου τεχνολογίας τέταρτης γενεάς και αποδίδει 165 PS, 20% περισσότερη από το ix35 Fuel Cell που θα αντικαταστήσει. Η Hyundai δηλώνει ότι το νέο σύστημα κίνησης του SUV φτάνει σε επίπεδο αποδοτικότητας το 60%, ποσοστό 9% ανώτερο από αυτό του προκατόχου του.
Οι δυνατότητες κρύας εκκίνησης του συστήματος λέγεται ότι βελτιώθηκαν δραστικά, με τη μίνιμουμ λειτουργική θερμοκρασία να βρίσκεται πλέον στο -30 ºC. Την τροφοδοσία του εξασφαλίζουν πλέον τρεις δεξαμενές αντί των δύο του ix35, με τοιχώματα που κάνουν χρήση νέου σχεδιασμού στις πλαστικές επενδύσεις τους προκειμένου να χρησιμοποιείται λιγότερο υλικό. Κάτι που βοηθά στην μείωση του βάρους.
Το νέο SUV της Hyundai που θα αποκαλυφθεί επίσημα στο Consumer Electronics Show, στο Las Vegas των ΗΠΑ, τον Ιανουάριο του 2018, θα ενσωματώνει επίσης την τελευταία τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της φίρμας. Η σχεδιαστική γλώσσα πάνω στην οποία πατά το ντιζάιν του αυτοκινήτου βασίζεται σε αυτή του FE Concept που είδαμε στο Salon de l’ Auto στη Γενεύη τον περασμένο Μάρτιο, με λεπτά φανάρια εμπρός πίσω και απέριττο ταμπλό.
Το νέο SUV με κυψέλη καυσίμου θα είναι το πρώτο μιας σειράς 31 μοντέλων της Hyundai και της αδερφής φίρμας Kia από εδώ και μέχρι το 2020. Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, το δεύτερο μοντέλο αυτής της σειράς θα είναι το αμιγώς ηλεκτρικό Kona που θα λανσαριστεί το δεύτερο 6μηνο του 2018. Στο ίδιο πρόγραμμα εντάσσεται και ο πολυτελής βραχίονας του κορεατικού γκρουπ, η Genesis, της οποίας το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα το δούμε το 2021. Εξάλλου, ένα ακόμη EV αναμένεται ύστερα από τα τρία που προαναφέραμε, με αυτονομία περισσότερη από 500 km, αλλά ακόμη είναι άγνωστο από ποια φίρμα.
Η Hyundai να σημειώσουμε ότι ήταν η πρώτη φίρμα στον κόσμο που διέθεσε ένα νέο μοντέλο με τρεις ηλεκτρικές διαμορφώσεις του συστήματος κίνησης, λανσάροντας το Ioniq εφέτος: Υβριδικό, ηλεκτρικό και επαναφορτιζόμενο υβριδικό.