Αν και επισήμως πρόκειται για concept, ουσιαστικά το QX30 που θα βρίσκεται στην έκθεση θα έχει ελάχιστες διαφορές από την έκδοση παραγωγής.
Η νέα φωτό της Infiniti δείχνει το μοντέλο από το πίσω μέρος και στο πλάι και αποκαλύπτει αρκετά στοιχεία που τονίζουν τον off-road χαρακτήρα του, όπως το μεταλλικό προστατευτικό στον πίσω προφυλακτήρα και οιζάντες των 21 ιντσών με τα ελαστικά υψηλού προφίλ.
Η εταιρεία επίσης ανακοίνωσε ότι το QX30 έχει εμπρός προφυλακτήρα με αλουμινένιες λεπτομέρειες και πλαϊνά προστατευτικά και μπάρες οροφής από ανθρακονήματα.
«Το QX30 έχει σχεδιαστεί ώστε να κάνει όσους βρίσκονται στην καμπίνα να νιώθουν ασφαλείς και προστατευμένοι και να δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να οδηγεί τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου χωρίς ν’ ανησυχεί διαρκώς για μικροχτυπήματα στο αμάξωμα», δήλωσε ο υπεύθυνος σχεδίασης της Infiniti, Alfonso Albaisa.
To πολυτελές μικρό crossover θα βασίζεται στο μικρομεσαίο Q30, το οποίο με τη σειρά του χρησιμοποιεί μια ανασχεδιασμένη βερσιόν της προσθιοκίνητης πλατφόρμας των Mercedes-Benz A- και B-Class.
Από τη γερμανική εταιρεία θα προέρχονται και οι τετρακύλινδροι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ προαιρετικά το QX30 θα προσφέρεται και με τετρακίνηση τύπου Haldex.
«Οι μισές πωλήσεις premium μοντέλων στις ευρωπαϊκές αγορές αντιστοιχούν στη μικρομεσαία κατηγορία», σχολίασε το αφεντικό της Infiniti Ευρώπης, Francois Goupil de Bouille, μιλώντας για το Q30. «Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε μοντέλα όπως το Audi A3 και η Σειρά 1 της BMW. Επειδή το συγκεκριμένο segment είναι ένα μάλλον ‘κλειστό’ club, θα πρέπει να προσφέρουμε κάτι διαφορετικό.»
Το ίδιο, προφανώς, ισχύει και για το QX30 το οποίο θα κονταροχτυπηθεί με ισχυρούς ανταγωνιστές, όπως το Audi Q3 και η BMW X1 όχι μόνο στην Ευρώπη, όπου θα κατασκευάζεται (όπως και το Q30) στο εργοστάσιο του Sunderland στην Αγγλία, αλλά και στις ΗΠΑ.
«Ο στόχος μας είναι να πετύχουμε 60.000 πωλήσεις το χρόνο και για τα δύο μοντέλα, τα μισά από αυτά στην Ευρώπη», είπε ο Goupil de Bouille.