Ο πρώτος κινητήρας που είναι προγραμματισμένος για παραγωγή από το εργοστάσιο της Jaguar Land Rover στο Wolverhampton στην Αγγλία, είναι ένας 4κύλινδρος ντίζελ.
Το εργοστάσιο των €550.000.000 ύστερα από 18 μήνες από την κατασκευή του πρώτου κινητήρα θα ξεκινήσει την κατασκευή του δεύτερου, ενός 4κύλινδρου βενζινοκίνητου τούρμπο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Για τις Jaguar και Land Rover, οι δύο νέοι κινητήρες θα σημάνουν την πρώτη φορά ύστερα από το 1990 που κάθε μια τους θα κατασκευάσει κινητήρα δικού της σχεδιασμού. Το εργοστάσιο στο Wolverhampton αποτελεί ένα ακόμη σταθμό στο δρόμο των δύο εταιρειών να ορίσουν με αξιώσεις το πεπρωμένο τους.
«Με το να κατασκευάζουμε οι ίδιοι τους κινητήρες μας, αυτό θα μας δώσει ακόμη μεγαλύτερη ελευθερία», είπε ο Wolfgang Ziebart, βετεράνος μηχανολόγος με 23ετή θητεία στην BMW που ανέλαβε από τον Αύγουστο ως επικεφαλής μηχανολόγος στο γκρουπ των Jaguar Land Rover.
Η εταιρεία ήταν φειδωλή στις δηλώσεις της σχετικά με το χαρακτήρα και το σχεδιασμό των νέων μοτέρ. Αλλά αυτό που αφήνουν να διαρρεύσει μέσα από την εταιρεία είναι ότι οι κινητήρες αυτοί θα είναι ελαφριοί, ισχυροί και για premium κατασκευαστή παραδόξως μικροί, κοντά στα δύο λίτρα. Και όπως είναι αναμενόμενο θα κάνουν χρήση όλης εκείνης της τεχνολογίας που συναντάμε στ σύγχρονα μοτέρ: Τούρμπο, άμεσος ψεκασμός, μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων και άλλους νεωτερισμούς που διαθέτει στη φαρέτρα της η σύγχρονη μηχανολογία των κινητήρων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η Jaguar έχει πλούσια ιστορία στο σχεδιασμό ισχυρών κινητήρων με πολλούς νεωτερισμούς που βοήθησαν να καθιερωθεί η εικόνα επιδόσεων της βρετανικής εταιρείας. Από την άλλη, η ιστορία της Land Rover όσον αφορά τους κινητήρες δεν έχουν να κάνουν τόσο με την ισχύ όσο με την αξιοπιστία και τη μακροζωία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT