Πείτε μας προκατειλημμένους αλλά το Novo μας θυμίζει την εκδοχή της Kia για ένα μοντέρνο RX-8.
Μπορεί να φταίνε οι αναλογίες, με τον μικρό εμπρός πρόβολο, το μακρύ καπό και τη χαμηλή οροφή. Ενδεχομένως και οι πίσω πόρτες που ανοίγουν ανάποδα. Γεγονός είναι πάντως πως η τελευταία δημιουργία του αρχισχεδιαστή Peter Schreyer είναι πολύ ενδιαφέρουσα.
Η ονομασία προέρχεται από το λατινικό «novatus» που μεταφράζεται ως «νέο» – αν και υπάρχει και η σύγχρονη ιταλική λέξη «nuovo», που σημαίνει ακριβώς το ίδιο.
Όπως και να ‘χει, ταιριάζει μια χαρά στο κόμπακτ τετράθυρο κουπέ το οποίο προχωρά την σχεδιαστική φιλοσοφία της Kia ένα βήμα μπροστά. Η μάσκα «tiger nose» είναι πιο αρμονικά ενσωματωμένη στο εμπρός μέρος, οι γραμμές του αμαξώματος είναι πιο χυτές και τα «φουσκωμένα» φτερά προσδίδουν μυώδη χαρακτήρα χωρίς όμως να είναι υπερβολικά τονισμένα.
Το ταμπλό είναι εμφανώς οδηγοκεντρικό, με την κεντρική κονσόλα να έχει κλίση προς το μέρος του και όλα τα χειριστήρια να είναι συγκεντρωμένα γύρω από το τιμόνι. Σύμφωνα με την Kia, ο χώρος για τους επιβάτες είναι άφθονος χάρη στο μακρύ μεταξόνιο και την έξυπνη διαρρύθμιση της καμπίνας.
Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, κάτω από το καπό βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος 1.6 T-GDi που μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Η εταιρεία υπόσχεται «σπορ επιδόσεις και εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση» χωρίς να δώσει όμως στοιχεία.
Επίσημα, το Novo δημιουργήθηκε μόνο και μόνο για να μας δείξει πώς θα είναι τα επόμενα μικρά Kia. Αλλά δεν περιμέναμε ν’ ακούσουμε κάτι διαφορετικό…