Το πατενταρισμένο αμερικανικό σχέδιο αποκαλύπτει τις προθέσεις της Volkswagen να προχωρήσει στη μαζική παραγωγή του διθέσιου πρωτοτύπου Buggy up!.
Το πρωτότυπο VW Buggy up! έχει κατοχυρωθεί ως αμερικανική σχεδιαστική πατέντα πριν από περίπου δύο εβδομάδες, μια κίνηση που θα μπορούσε να σημαίνει ότι ο μεγάλος Γερμανός κατασκευαστής έχει υπόψη του να προχωρήσει αυτή την ιδέα σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Η πρωτότυπο ολοκλήρωσε την κατασκευή του τον Μάρτιο του 2012, αφού πρώτα είχε κάνει την παρθενική εμφάνισή του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον προηγούμενο χρόνο.
Η σχέδιο έχει πιστωθεί στον Κλάους Μπίσοφ, τον επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της VW, και τους Πέτερ Βούντα και Τόρμπεν Κοχς, που εδρεύουν το στούντιο προηγμένου ντιζάιν της VW στο Βερολίνο. Η πατέντα θα βρίσκεται σε ισχύ για 14 χρόνια από τον εφετινό Ιούνιο.
Το Buggy up! κάνει σαφείς αναφορές στα beach buggies που πρωτοέγιναν δημοφιλή νωρίς στη δεκαετία του ’60 στις δυτικές αμερικανικές ακτές. Η ιδέα για ένα όχημα παραλίας εξελίχτηκε από τον Μπρους Μάγιερς, που συνδύασε την ειδίκευσή του στις κατασκευές από φάιμπερ γκλας με το πάτωμα, τις αναρτήσεις και το επίπεδο 4κύλινδρο μοτέρ του ορίτζιναλ Σκαραβαίου.
Η VW προσπάθησε να αξιοποιήσει το «feel-good factor» που είχε στις ΗΠΑ του 1960 με τα Beetle, Camper και το βασισμένο στο Σκαραβαίο Karmann Ghia. Το beach buggy, μολονότι κατασκευαζόταν από μικρές τοπικές βιοτεχνίες, αποτελούσε σημαντικό μέρος για την εικόνα της VW.
Αυτό ακριβώς το στοιχείο εκείνης της επιτυχημένης περιόδου φαίνεται να επιδιώκει η VW για τη μελλοντική πορεία της στις ΗΠΑ, τώρα που βρίσκεται σε άνοδο ύστερα από δύο άγονες δεκαετίες.
Το πρώτο εργοστάσιο της VW, στην Πενσιλβάνια, έκλεισε το 1988, ύστερα από χρόνια παραγωγής με χαμηλή ποιότητα, αλλά και λόγω της ακαταλληλότητας των Golf και Jetta για την αμερικανική αγορά.
Πηγές μέσα από τη VW έχουν ήδη παραδεχτεί ότι θα ήθελαν το προχωρήσει το Buggy up! σε παραγωγή, αλλά συστήνουν και τη διενέργεια μιας έρευνας αγοράς για τις πιθανές ετήσιες πωλήσεις του. Ωστόσο, αν κρίνουμε από την κατασκευή του Buggy up!, θα μπορούσαν να προχωρήσουν στην παραγωγή μικρού αριθμού αυτοκινήτων, συνδυάζοντας τη βασική δομή του up! με διαμορφωμένα πλαστικά τμήματα αμαξώματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT