Αντίθετα με τους περισσότερους κατασκευαστές αυτοκινήτων που επιδιώκουν συνεχώς να αυξάνουν τις πωλήσεις τους και να μεγαλώνουν το μερίδιό τους στις αγορές του κόσμου, η Ferrari έχει στόχο να... περιορίσει τις πωλήσεις της!
Αυτή βέβαια είναι μόνο η μισή αλήθεια, αφού στην Ferrari δεν τρελάθηκαν ακόμα ώστε να θέλουν να κερδίζουν λιγότερα χρήματα. Πιστεύουν όμως ότι τα μεγαλύτερα κέρδη θα έρθουν από τις δυνατότητες εξατομίκευσης των μοντέλων τους, που φέρνουν επιπλέον έσοδα στο ταμείο χωρίς να «ζορίζουν» τη γραμμή παραγωγής, όπως θα απαιτούσε ένας αυξημένος όγκος πωλήσεων. Έτσι, μετά τις 7.318 Ferrari που πουλήθηκαν παγκοσμίως το 2012, η εταιρία εκτιμά πως θα πουλήσει αρκετά λιγότερα από 7.000 αυτοκίνητα φέτος. Σε αυτό το νούμερο δεν περιλαμβάνονται όσες από τις 499 LaFerrari κατασκευαστούν φέτος, αλλά μόνο τα μοντέλα «ευρείας» παραγωγής της φίρμας.
Προς το παρόν πάντως, το σχέδιο της Ferrari για… λιγότερες πωλήσεις δεν υλοποιείται, αφού το πρώτο τρίμηνο του 2013 οι πωλήσεις της εμφανίζονται αυξημένες κατά 4% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι. Έτσι, ο Λούκα ντι Μοντετζέμολο, διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, δικαιώνεται όταν δηλώνει ότι ο μειωμένος στόχος πωλήσεων για φέτος δεν είναι αποτέλεσμα της παγκόσμιας κρίσης, αλλά αποτελεί επιλογή της εταιρίας. Άλλωστε, η προσδοκία για μεγαλύτερο κέρδος ανά αυτοκίνητο επιβεβαιώνεται πλήρως, αφού τα κέρδη της Ferrari για την ίδια περίοδο αυξήθηκαν κατά 36,5%.
Παράλληλα, ο ντι Μοντετζέμολο μας διαβεβαίωσε πως η Ferrari δεν θα στραφεί σε άλλες κατηγορίες πολυτελών αυτοκινήτων όπως SUV, σεντάν ή γενικώς πιο προσιτά μοντέλα, όπως αρκετοί θα ήθελαν. Η δήλωσή του «Τέτοιους πελάτες τους παραπέμπω στη Maserati» είναι σαφής και ξεκάθαρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ