Μία από τις επιτυχημένες κινήσεις του CEO της Fiat Chrysler Automobiles (FCA), Sergio Marchionne, είναι το επαναλανσάρισμα της Maserati το οποίο εξαπλασίασε, σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, τις πωλήσεις της.
Οι Ghibli και Quattroporte αποδείχθηκαν άκρως επιτυχημένες, η μάρκα θα μπει σύντομα στην προσοδοφόρα κατηγορία των πολυτελών SUV με τη Levante και, τώρα, μαθαίνουμε τα νέα για την αντικαταστάτρια της Gran Turismo.
Ο Harald Wester, το αφεντικό της μάρκας, αποκάλυψε ότι η αντικαταστάτρια της GranTurismo θα παρουσιαστεί το 2018 και θα είναι ένα αρκετά διαφορετικό αυτοκίνητο.
Η πρώτη είδηση είναι ότι θα είναι πολύ πιο εστιασμένο στη σπορ οδήγηση: «Είναι ένα hardcore προϊόν το οποίο θα ξεπερνά ακόμα και την σημερινή MC όσον αφορά τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την ισχύ», είπε ο Wester.
Δεν σχολίασε τις τεχνικές προδιαγραφές αλλά, λογικά, ο – εξελιγμένος από τη Ferrari – νέος υπερτροφοδοτούμενος V8 θα βρίσκεται κάτω από το καπό. Εφόσον ο στόχος για τις πωλήσεις έχει ήδη τεθεί υψηλά, στις 75.000 μονάδες ετησίως, δεν αποκλείεται και η παρουσίαση μιας μικρότερης έκδοσης με τον 3λιτρο biturbo V6 που θα διευρύνει το αγοραστικό κοινό.
Αν και η αρχιτεκτονική της πλατφόρμας θα είναι, σε μεγάλο βαθμό, κοινή με τα δύο νέα σεντάν, που προσφέρονται και με τετρακίνηση, η νέα GranTurismo θα είναι αποκλειστικά πισωκίνητη.
Η δεύτερη σημαντική είδηση είναι πως η GranCabrio δεν θ’ αντικατασταθεί, κάτι που σημαίνει ότι το νέο supercar θα προσφέρεται μόνο ως κουπέ.
«To convertible δεν θα έχει διάδοχο», αποκάλυψε ο Wester. «Στις ΗΠΑ το λατρεύουν, αλλά μία μόνο μεγάλη αγορά δεν αρκεί για να προσφέρει τον όγκο πωλήσεων που θα δικαιολογούσε την εξέλιξή του.»
Ένας επιπλέον λόγος είναι ότι, όσοι πελάτες επιθυμούν μια ανοιχτή Maserati, θα μπορούν να επιλέξουν την (πιο προσιτή) Alfieri που θα διατίθεται και με τους δύο τύπους αμαξωμάτων: το κουπέ θα έρθει το 2016 και το κάμπριο ένα χρόνο μετά.