Παρότι οι πωλήσεις των Mazda στην Ευρώπη έπαιξαν μερικά άσχημα παιχνίδια στην ιαπωνική εταιρεία, η Mazda προβλέπει ότι η επιτυχία θα έρθει στο ραντεβού, ειδικά μέσω των νέων CX-5, Mazda6 και του ολόφρεσκου Mazda3.
Σύμφωνα όμως με αναφορές της Automotive News Europe αυτό δεν σημαίνει ότι ο Ιάπωνας κατασκευαστής σκοπεύει να μετακινήσει μέρος της παραγωγής του στη Γηραιά Ήπειρο για να πετύχει πιο ανταγωνιστικές τιμές και ευκολία ή just-in-time παραδόσεις.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Mazda Europe, Jeff Guyton, έδωσε εξηγήσεις γι’ αυτή τη στρατηγική, λέγοντας: «Μέλημά μας είναι να έχουμε την απαραίτητη κατασκευαστική κλίμακα. Αυτό είναι που σου παρέχει την οικονομία κλίμακας και την ποιότητα διά μέσου του όγκου παραγωγής». Με άλλα λόγια, ένα μεγάλο και ιδιαιτέρως παραγωγικό εργοστάσιο είναι προτιμότερο από πολλά μικρά διεσπαρμένα σε όλο τον κόσμο όπου θα κατασκευάζουν τα ίδια αυτοκίνητα.
Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της Mazda ανέβηκαν κατά 5,4% το πρώτο 6μηνο του 2013, φτάνοντας τις 74.000 μονάδες, ανεβάζοντας παράλληλα το μερίδιο της εταιρείας από το ένα στο 1,2%. Σύμφωνα με τον Guyton, αν η Mazda θα μπορούσε να πουλά 200.000 αυτοκίνητα από ένα μόνο μοντέλο στην Ευρώπη τότε θα είχε νόημα η κατασκευή ενός τοπικού εργοστασίου. Και στην καλύτερη ευρωπαϊκή χρονιά της, η Mazda πούλησε 320.000 αυτοκίνητα, από όλη της όμως την γκάμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αποκαλύφθηκε και η σεντάν έκδοση του νέου Mazda3