Η έκδοση Club δεν προσφέρει επιπλέον δύναμη αλλά προσθέτει ουσιώδη αξεσουάρ, όπως έκαναν οι εκδόσεις Sport στα παλαιότερα Mazda MX-5.
Η Mazda έχει κάνει σαφές ότι το νέο MX-5 θα γοητεύσει κατόχους και οδηγούς με το χαμηλό βάρος του και δεν χρειάζεται επιπλέον δύναμη. Οπότε και η σπορ έκδοση Club που παρουσιάστηκε σήμερα στο New York Auto Show διαθέτει άλλα νέα χαρακτηριστικά και ούτε μισό άλογο παραπάνω.
Τα στοιχεία που διαφοροποιούν εξωτερικά το Mazda MX-5 Club είναι το διακριτικό εμπρός σπόιλερ, μια μικρή αεροτομή πίσω, καθώς και οι ανθρακί 17άρες ζάντες με λάστιχα 205/45R17. Τα αμορτισέρ προέρχονται από τηBilstein, όπως συμβαίνει για περισσότερα από 15 χρόνια με τις σπορ εκδόσεις του MX-5. Μια μπάρα θόλων προσδίδει αυξημένη ακαμψία στο εμπρός μέρος, ενώ οι αλλαγές ολοκληρώνονται με την προσθήκη ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού.
Με επιπλέον χρέωση ο ιδιοκτήτης του Mazda MX-5 Club θα μπορεί να το εξοπλίσει με ζάντες της BBS και κιτ 4πίστονων φρένων της Brembo. Και να συμπληρώσει το αεροδυναμικό πακέτο με πλευρικά μαρσπιέ και ένα σπόιλερ στον πίσω προφυλακτήρα. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το διαφορικό, τα αμορτισέρ και η μπάρα θόλων αποτελούν αξεσουάρ του Club στην αμερικανική αγορά, αφού απουσιάζουν από τη βασική έκδοση. Στην Ευρώπη τα στοιχεία αυτά ενδέχεται να αποτελούν στάνταρ εξοπλισμό σε κάθε MX-5 με κινητήρα SkyActiv-G 2.0.