Η περιστολή επενδύσεων στο VW Group αποτελεί το λόγο που οι εταιρείες που το συνθέτουν οδηγήθηκαν στη κοινή χρήση αρχιτεκτονικών και τεχνολογιών.
Από την άλλη όμως αποτελεί εξαιρετικά ενδιαφέρον πεδίο ενασχόλησης του δημοσιογράφου να μάθει πώς κάθε εταιρεία θα προχωρήσει στην επωφελή χρήση των παραπάνω για να φτιάξει τα σασί και τα μοτέρ της. Η πρόσφατη απόφαση του Zuffenhausen ήταν η υιοθέτηση του ηλεκτρικού μέρους της κινητήριας μονάδας από την Porsche Panamera 4 E-Hybrid στην Panamera Turbo S για να φτιαχτεί ένα τέρας ισχύος με 680 άλογα, η Panamera Turbo S E-Hybrid.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr