«Το Aygo είναι μια κερδοφόρα επιχειρηματική εξίσωση για εμάς… Πουλάμε 100.000 αυτοκίνητα το χρόνο. Έχει τη δική του προσωπικότητα οπότε περισσότερο προσφέρει παρά παίρνει από τη μάρκα. Είναι το πιο κατάλληλο αυτοκίνητο για νεανικό κοινό οπότε αποτελεί το σημείο εισόδου για τη μάρκα. Καταλαβαίνω πως άλλοι κατασκευαστές δεν έχουν καταφέρει να είναι κερδοφόροι στην κατηγορία A-Segment και με τις αυξημένες τεχνολογίες αυτό θα γίνεται όλο και χειρότερο. Όμως εμείς αυτό το βλέπουμε ως ευκαιρία για να προχωρήσουμε και όχι να αποτραβηχτούμε.»
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ