Σύμφωνα με νέες πληροφορίες, η Renault έχει «κλειδώσει» πλέον σε αυτές τις αποφάσεις και το αυτοκίνητο βρίσκεται στην τελική ευθεία εξέλιξης.
Με βάση πληροφορίες που επικαλείται το συνήθως πολύ έγκυρο αυστραλιανό site «motoring», το νέο Megane RS θα έχει στάνταρ τετραδιεύθυνση και δυνατότητα επιλογής κιβωτίου. Σύμφωνα λοιπόν με τον συγκεκριμένο «πληροφοριοδότη», η RenaultSport αποφάσισε να μην ακολουθήσει το δρόμο που χάραξε με το κιβώτιο του Clio RS, αφού αυτό είναι κάτι που της έχει κοστίσει σε πωλήσεις.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr