Η Mercedes χαρακτηρίζει το σκληροτράχηλο 4×4 «σχεδόν παραγωγής» και ότι θα λάβει την οριστική απόφαση ανάλογα με την ανταπόκριση του κοινού.
Πρόκειται ουσιαστικά για την τετράτροχη έκδοση της G63 AMG 6×6, από την οποία «δανείζεται» τον εμπρός προφυλακτήρα της AMG, τα ανθρακονημάτινα φτερά και τους προβολείς LED στην οροφή.
Επίσης, το πάτωμα διαθέτει προστατευτικά από ανοξείδωτο ατσάλι, οι διπλές εξατμίσεις βγαίνουν εμπρός από τους πίσω τροχούς, ενώ οι ζάντες είναι 22 ιντσών και φορούν ελαστικά off-road διαστάσεων 325/55.
Η ανάρτηση διαθέτει δύο σετ αμορτισέρ και ελατηρίων σε κάθε τροχό, με το ένα να λειτουργεί συμβατικά και το άλλο να ελέγχεται ηλεκτρονικά και να δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να αλλάξει τη ρύθμιση από Comfort σε Sport μέσα σε 15 milliseconds.
Αν και η Mercedes υποστηρίζει ότι στο δρόμο η G 500 4×42 συμπεριφέρεται «περισσότερο σαν σπορ αυτοκίνητο παρά σαν 4×4», είναι ταυτόχρονα εξαιρετικά ικανό εκτός δρόμου: η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 450 mm, η ικανότητα διάσχισης υδάτινου κωλύματος τα 1,000 mm και οι γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης τις 52 και 54 μοίρες αντίστοιχα.
H G 500 4×42 κινείται από έναν τετράλιτρο V8 άμεσου ψεκασμού με ισχύ 422 ίππων και, ενώ δεν ανακοινώθηκαν επίσημα επιδόσεις, η Mercedes είπε ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας επιλέχθηκε επειδή πληροί τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 6.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Νέα Mercedes-Maybach Pullman: Γιατί το μέγεθος μετράει!
Το νέο ταχύπλοο της Mercedes-AMG κάνει το Πειραιά-Κρήτη σε 1,5 ώρα!!!
Δοκιμάζουμε την Mercedes-Benz A45 AMG (VIDEO)
Το σύστημα που κάνει τις Mercedes να στρίβουν όπως οι μοτοσικλέτες