Πρόκειται για μια πολύ ιδιαίτερη τεχνολογία που μέχρι σήμερα εκφράζεται κατά βάση από τα Toyota Mirai και Honda FCV Clarity. Σύμφωνα με τις πηγές μας όμως, το η GLC θα είναι το πρώτο μοντέλο με αυτή την τεχνολογία που θα έχει δυνατότητα φόρτισης από πρίζα για ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία.
Μια μπαταρία χωρητικότητας 8 KWh θα μπορεί να επεκτείνει για επιπλέον 50 km την ακτίνα δράσης του αυτοκινήτου, ώστε συνολικά να φτάσει στα 500 km. Για την αποθήκευση του υδρογόνου υπάρχουν δύο πολύ ενισχυμένες με ανθρακόνημα δεξαμενές, εκ των οποίων η μια εδράζεται κατά μήκος στο πάτωμα του αυτοκινήτου και η άλλη εγκάρσια στο πίσω μέρος. Από πάνω της, θα βρίσκεται η συστοιχία των μπαταριών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει να πωλείται εκεί που υπάρχει ένα επαρκές δίκτυο ανεφοδιασμού του, όπως είναι η Ιαπωνία και η Καλιφόρνια.