Ο Ola Källenius, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG πιστεύει πως η Mercedes-Benz πρέπει να εξετάσει σοβαρά το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας υπο-μάρκας που θα ανταγωνίζεται το i division της BMW. Η μάρκα αυτή θα περιλαμβάνει όλα τα μελλοντικά οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Θεωρεί ωστόσο ότι η μάρκα θα πρέπει προηγουμένως να συνεχίσει την επέκταση της γκάμας των plug-in hybrid και ηλεκτρικών μοντέλων.
«Αυτό που θα πρέπει να κάνουμε σε σχέση με τα οχήματα μικρών ή μηδενικών ρύπων είναι να συνεχίσουμε να επενδύουμε μεγάλα χρηματικά ποσά σε εναλλακτικές μορφές κίνησης και στην ηλεκτροκίνηση» εναφέρει χαρακτηριστικά. «Αυτή βέβαια είναι μια πολύ ευρεία στρατηγική, αλλά επίσης θα έχει ως αποτέλεσμα μέχρι το τέλος του επόμενου έτους να διαθέτουμε 10 plug-in hybrid μοντέλα, ένας αριθμός που νομίζω πως είναι ο μεγαλύτερος από οποιαδήποτε άλλη μάρκα κύρους».
Ο Källenius επίσης ανέφερε πως: «μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, θα έχουμε τρία ηλεκτρικά αυτοκίνητα, την B-Class και τα δύο Smart (fortwo και forfour). Μέχρι το τέλος του 2017 θα έχουμε βγάλει στην παραγωγή ένα όχημα με τεχνολογία κυψελών καυσίμων επόμενης γενιάς, το οποίο θα είναι ένα αυτοκίνητο μηδενικών εκπομπών ρύπων βασισμένο στην πλατφόρμα της GLC. Σε αυτό το γενικότερο πλαίσιο ίσως να προχωρήσουμε στη δημιουργία μιας υπο-μάρκας, η οποία θα περιλαμβάνει όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Αυτή τη στιγμή πάντως η Mercedes-Benz επικεντρώνεται σε μια τεράστια επένδυση πόρων για τις μηδενικές εκπομπές. Είναι μια προσπάθεια που θα επηρεάσει όλη τη γκάμα της εταιρείας».