Με LiDAR που υποστηρίζεται από κεντρικό υπολογιστή και λογισμικό, η Volvo Cars βλέπει τα σοβαρά ατυχήματα να μειώνονται έως και 20%.
Παρ’ όλη τη σύνθετη δουλειά που απαιτείται για να εξαλειφθούν οι συγκρούσεις αυτοκινήτων, οι απώλειες ζωής και οι σοβαροί τραυματισμοί, ένα απλό γεγονός παραμένει ακλόνητο: η λιγότερο επικίνδυνη σύγκρουση είναι αυτή που δεν συμβαίνει ποτέ.
Με την έρευνα, τη μελέτη και την εξέλιξη, βελτιώνουμε σταθερά τα συστήματα πρόληψης συγκρούσεων στα αυτοκίνητά μας, παρέχοντας ορισμένα από τα πιο προηγμένα και αποτελεσματικά συστήματα που υπάρχουν σήμερα. Και η δουλειά μας συνεχίζεται, καθώς προχωρούμε προς το όραμά μας: μηδενικούς θανάτους και σοβαρούς τραυματισμούς στα νέα αυτοκίνητα Volvo.
Με το Volvo EX90, το οποίο θα αποκαλύψουμε στις 9 Νοεμβρίου, θα προσφέρουμε ένα από τα πιο προηγμένα πακέτα αισθητήρων στην αγορά. Ένα μοναδικό σύστημα της Volvo με 8 κάμερες, 5 ραντάρ, 16 υπερηχητικούς αισθητήρες και έναν αισθητήρα τεχνολογίας αιχμής LiDAR.
Το αυτοκίνητο που προσέχει για εσάς
To LiDAR (Light Detection and Ranging) είναι μία μέθοδος απομακρυσμένου εντοπισμού που χρησιμοποιεί φως με τη μορφή παλμικού λέιζερ για να μετρήσει αποστάσεις με υψηλή ακρίβεια και πιστότητα.
Η διαφορά που μπορεί να κάνει το LiDAR για την ασφάλεια στην πραγματική ζωή είναι αξιοσημείωτη: Η έρευνά μας υποδεικνύει ότι η προσθήκη LiDAR σε ένα αυτοκίνητο μπορεί να ελαττώσει τα ατυχήματα με σοβαρή έκβαση έως και 20%, καθώς και να βελτιώσει την αποφυγή σύγκρουσης έως και 9%.*
Η κορυφαία τεχνολογία LiDAR ενσωματώνεται στην οροφή του επόμενου EX90, με προοπτική τη σταδιακή γενίκευση της χρήσης της. Μπορεί να ανιχνεύσει πεζούς σε αποστάσεις έως και 250 μέτρα, καθώς και κάτι τόσο μικρό και σκουρόχρωμο όσο ένα ελαστικό πάνω σε ένα μαύρο οδόστρωμα, 120 μέτρα μπροστά. Όλα αυτά, με κίνηση σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Και καθώς δεν βασίζεται στο φως, όπως μία κάμερα, σας προσέχει ημέρα και νύχτα.
Συνδυάζοντας τους προηγμένους αισθητήρες μας, το εξελιγμένο από τη Volvo Cars λογισμικό και την κεντρική υπολογιστική ισχύ του αυτοκινήτου, εισάγουμε την εφεδρική λειτουργία του συστήματος για επιπρόσθετη ασφάλεια, και στοχεύουμε να προσφέρουμε ένα αυτοκίνητο που μπορεί να ανιχνεύει περισσότερους πιθανούς κινδύνους από ποτέ – τόσο έξω όσο και στο εσωτερικό του.
Το αυτοκίνητο όχι μόνο θα μπορεί να παρέμβει και να βοηθήσει τον οδηγό, αλλά θα έχει και μία καλύτερη κατανόηση του πότε απαιτείται αυτό και του πώς μπορεί να βοηθήσει με τον καλύτερο τρόπο.
«Πιστεύουμε ότι το EX90 είναι το πιο ασφαλές αυτοκίνητο Volvo που βγήκε ποτέ στον δρόμο», δήλωσε ο Joachim de Verdier (Γιόακιμ ντε Βερντιέ), Επικεφαλής του Safe Vehicle Automation στη Volvo Cars. «Συνδυάζουμε την κατανόηση του εξωτερικού περιβάλλοντος με πιο λεπτομερή κατανόηση της προσοχής του οδηγού. Όταν όλα τα συστήματα ασφαλείας μας, αισθητήρες, λογισμικό και υπολογιστική ισχύς, συνενώνονται, δημιουργούν μία προληπτική ασπίδα ασφαλείας γύρω σας – και δεν θα γνωρίζετε ότι είναι εκεί μέχρι να τη χρειαστείτε».
Η κατανόηση του εξωτερικού κόσμου από τα αυτοκίνητά μας, σε συνδυασμό με την ικανότητά τους να κατανοούν καλύτερα την προσοχή του οδηγού, αποτελούν επίσης ζωτικά τμήματα της επερχόμενης τεχνολογίας μας για την αυτόνομη οδήγηση.
Μόλις ολοκληρωθούν οι επαληθεύσεις ασφαλείας μας και εξασφαλιστούν όλες οι ανάγκες έγκρισης, αυτή η Τεχνολογία Αυτόνομης Οδήγησης θα παρουσιαστεί στο EX90.
*Οι συχνότητες των περιπτώσεων προκύπτουν από τη βάση δεδομένων για τα οδικά ατυχήματα της Volvo Cars.