Έτσι, σε πρώτη φάση, ο όμιλος PSA θα ξεκινήσει από την επόμενη άνοιξη με τις μετρήσεις που αφορούν στην κατανάλωση καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες κίνησης, ενώ ένα χρόνο μετά θα προχωρήσει στην μέτρηση της εκπομπής ρύπων συμπεριλαμβανομένων και των οξειδίων του αζώτου (NOx) σε επιβατικά οχήματα προδιαγραφών Euro 6.
Οι όποιες μετρήσεις θα γίνουν με βάση την τυποποιημένη διαδικασία και θα αφορούν σε όλα τα μοντέλα του ομίλου, ενώ σαν πεδίο δοκιμών θα χρησιμοποιηθούν δημόσιοι δρόμοι μέσα και γύρω από το Παρίσι.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πρόκειται σαφώς για μια επιθετική κίνηση του ομίλου μετά το dieselgate της VW, κάτι που πιστοποιείται και από τις δηλώσεις του Carlos Tavares, Διευθύνοντος Συμβούλου του ομίλου PSA Peugeot Citroën, που τόνισε πως η συγκεκριμένη πρωτοποριακή πρωτοβουλία υπογραμμίζει τις προηγμένες τεχνολογίες που έχει εξελίξει η PSA για να διασφαλιστεί η μέγιστη αποδοτικότητα καυσίμου.
Από την πλευρά του ο Jos Dings, Διευθυντής στον οργανισμό T&E, τόνισε πως οι μετρήσεις της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 στον πραγματικό κόσμο θα βοηθήσουν τους οδηγούς να επιλέξουν τα πιο αποδοτικά μοντέλα και θα ωφελήσουν το καταναλωτικό κοινό, τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον.