Το πρωτότυπο περιγράφεται ως παραλλαγή του αγωνιστικού Fabia R5 για τα ράλι.
Έχει έναν επιθετικό εμπρός προφυλακτήρα, μαύρη μάσκα και είναι βαμμένο σε τρία χρώματα. Έχει επίσης ένα κεντρικά τοποθετημένο τελικό εξάτμισης, μια μεγάλη πίσω πτέρυγα και αλουμινένιους τροχούς 18 ιντσών.
Ο κινητήρας είναι τούρμπο 1,6 λίτρων, συνδυασμένος με σειριακό κιβώτιο πέντε σχέσεων. Η Škoda δεν αποκαλύπτει την ιπποδύναμη, αλλά ανακοινώνει ότι το πρωτότυπο είναι τετρακίνητο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ AKOMA
Škoda: Διαθέσιμο και σε τετρακίνητες εκδόσεις το νέο Octavia
Αποστολή στην Πράγα για μια πρώτη γνωριμία με το νέο Skoda Superb (VIDEO)
Δοκιμάζουμε το Škoda Octavia G-TEC που κινείται με φυσικό αέριο
Νέα Škoda Octavia με αυτονομία 1.330 km και κόστος χρήσης μόλις 3,4 €/100 km
Ξεκίνησε η διάθεση των νέων Skoda Yeti και Yeti Outdoor – Αναλυτικά τιμές και εξοπλισμοί
Αποκάλυψη για τη νέα γενιά του Škoda Fabia
Μια extreme πρωτότυπη έκδοση για το Škoda Yeti