Η νέα αυτή έκδοση φορά τον 3κύλινδρο 1.0 T-GDI που στην συγκεκριμένη εφαρμογή αποδίδει 100 ίππους και 17,4 kgm ροπή, εκπέμποντας παράλληλα και 104 gr/km CO2. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο πέντε σχέσεων, με το 6άρι να τοποθετείται στην έκδοση με τους 120 ίππους που θα έρθει αργότερα μέσα στην χρονιά.
Η χρωματική παλέτα της έκδοσης Turbo του i20 αποτελείται από έξι χρώματα και από τον εξοπλισμό του δεν απουσιάζουν ουσιώδη στοιχεία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τέλος, κάτι παρόμοιο αναμένουμε να δούμε και στην γκάμα του Kia Rio, όπου ήδη διαρρέουν πληροφορίες για αντίστοιχες εκδόσεις.