Ή τουλάχιστον αυτό εικάζουμε, καθώς τα στελέχη της Maserati ούτε επιβεβαιώνουν ούτε διαψεύδουν αν πρόκειται όντως για τη νέα Ghibli.
Η φωτογραφία συνοδεύτηκε από μια πρόσκληση για την Έκθεση της Σαγκάης και την προτροπή να είμαστε αυτόπτες μάρτυρες της παγκόσμιας πρώτης του κουκουλωμένου αυτοκινήτου. Το συνοδευτικό κείμενο δε έλεγε: «Μια πραγματικά συναρπαστική αποκάλυψη σε περιμένει: Η παγκόσμια παρουσίαση το νεότερου μοντέλου μας. Ας είσαι ο πρώτος που θα έχεις την εμπειρία ενός εντυπωσιακού αυτοκινήτου, που θα σου κόψει την ανάσα και που επιβεβαιώνει την απαράμιλλη κληρονομιά της Meserati, όπως και το λαμπρό μέλλον της».
Αν πράγματι κάτω από το σεντόνι κρύβεται η Ghibli, που εδώ που τα λέμε δεν θα μπορούσε αλλιώς, καθώς δεν υπάρχει κάτι άλλο άμεσο στα σκαριά σε αυτό το μέγεθος, πρόκειται για ένα μοντέλο που τοποθετείται στην γκάμα της Maserati πίσω από την Quattroporte.
To όνομα Ghibli βέβαια δεν χρησιμοποιήθηκε αρχικά στο παρελθόν για μπερλίνα, αλλά για ένα διθέσιο κουπέ (Tipo 115) που έκανε καριέρα μεταξύ του 1967 και 1973, οπότε και το έφαγε η πετρελαϊκή κρίση. Η δεύτερη γενιά Ghibli που ήταν μπερλίνα (Tipo 336) έκανε καριέρα από το 1992 έως το 1997.
Η νέα Ghibli το πιθανότερο είναι να πατά πάνω στην πισωκίνητη πλατφόρμα της Chrysler, την ίδια που χρησιμοποιεί το 300 και το Challenger και αργότερα θα χρησιμοποιήσουν η μελλοντική μεγάλη Alfa Romeo (σ.σ. Μαρκιόνε θέλοντος και επιτρέποντος), η επόμενη γενιά Dodge Charger και η επόμενη γενιά της Maserati GranTurismo Coupe.
Η νέα Maserati Ghibli θα φορά βενζινοκίνητους και ντίζελ κινητήρες V6, καθώς και ένα διτούρμπινο V8 προέλευσης Ferrari στην κορυφαία έκδοσή της. Τώρα, σχετικά με τα λεγόμενα της Maserati για «προσιτές τιμές», μην περιμένετε να είναι και τεφαρίκι.