Οι δοκιμές γίνονται κατά βάση στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ (από όπου και η φωτογραφία) αλλά και σε άλλες περιοχές όχι και τόσο κοντινές στη Λειψία… Το καμουφλάζ είναι πλέον αρκετά διακριτικό και μπορούμε να δούμε πώς θα είναι το μεσαίο SUV της γερμανικής φίρμας. Η Macan που έχει μήκος 4,5 περίπου μέτρων είναι σαφώς μικρότερη από την Cayenne είναι (κατά περίπου 35 cm) και βασίζεται στο πάτωμα του Audi Q5.
Παρά το γεγονός ότι πολλά μηχανικά μέρη θα είναι κοινά, οι άνθρωποι της Porsche επιμένουν πως το “δικό τους” SUV είναι σαφώς πιο σπορ και πολύ πιο διαφορετικό από της Audi. Θα έχει άλλους κινητήρες, άλλα συστήματα μετάδοσης και ανάρτησης και επίσης πιο δυνατά φρένα, όπως είχε πει ο υπεύθυνος του τμήματος έρευνας και εξέλιξης Βόλφγκανγκ Χατζ.
Ο ισχυρότερος κινητήρας της Macan θα είναι ένας 3λιτρος V6 με ισχύ που θα φτάνει τους 370 περίπου ίππους και ροπή κοντά στα 50 με 55 kgm. Όμως, τόσο για χάρη οικονομίας κατανάλωσης όσο και όγκου πωλήσεων, η Macan θα φορέσει και δίλιτρους 4 κυλίνδρων, ήδη γνωστούς μας από το γκρουπ VW, ενώ δεν θα λείψουν και τα πετρελαιοκίνητα σύνολα κάτω από το καπό της, όταν στα τέλη του χρόνου μπει στη γραμμή παραγωγής.
Η παραγωγή της θα αρχίσει στα τέλη του 2013 στο εργοστάσιο της Λειψίας. Η έναρξη των πωλήσεων προγραμματίζει για τους πρώτους μήνες του επόμενου έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Porsche: Επετειακή έκδοση για τα 50 χρόνια της 911
Η Porsche παρουσίασε τη νέα 911 Turbo