Η νέα Toyota Corolla επανέρχεται δριμύτερη με πιο αιχμηρή εμφάνιση, επιχειρώντας να παίξει το χαρτί του σπορ σεντάν.
Στο πρώτο μεγάλο εγχείρημά της, η Toyota, για να δώσει πιο επιθετικό και αιχμηρό στιλ στην εικόνα της, αποκάλυψε μια καινούργια Corolla με κοφτερές ακμές, αεροδυναμική τραπεζοειδή μάσκα και όψη που πάει προς το σπορ σεντάν.
Το νέο look στοχεύει να προσθέσει εκείνο το κάτι στο στιλ της Corolla που από τη μια θα την κάνει γοητευτικά σπορ και από την άλλη δεν θα τρομάξει τους παραδοσιακούς πελάτες της, που την κατατάσσουν στα top selling μοντέλα σε όλον τον κόσμο.
Μπορούμε να πούμε ότι ο πρόεδρος της Toyota Άκιο Τογιόντα ήταν αυτός που προέτρεψε τους σχεδιαστές της ιαπωνικής εταιρείας να απομακρυνθούν από το απρόσωπο στιλ που εκτός των άλλων υπέφερε και από την κριτική του Τύπου, αλλά τελικά και πάλι το βήμα ήταν σχετικά δειλό. Η νέα Toyota Corolla 2014 είναι προσεκτικά σχεδιασμένη για να αρέσει στους «νομιμόφρονες» παραδοσιακούς πελάτες και πάντως λιγότερο τολμηρή από το πρωτότυπο Furia που είδαμε τον Ιανουάριο, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ.
Η 11η γενιά της Corolla έχει μεγαλώσει σε εξωτερικές διαστάσεις, συγκριτικά με το σημερινό μοντέλο. Με μήκος 4.639 mm είναι μακρύτερη κατά 99 mm, ενώ έχει κερδίσει και 16 mm σε πλάτος φτάνοντας πλέον τα 1.776 mm. Μόνο το ύψος είναι χαμηλότερο κατά 10 mm, απόρροια της πιο σπορτίφ σχεδίασης. Παράλληλα έχει βελτιωθεί και ο αεροδυναμικός συντελεστής (0,28 Cd), που συνεισφέρει παράλληλα στο να καταναλώνει η νέα γενιά και λιγότερες ποσότητες καυσίμου.
Η ιαπωνική φίρμα αποκάλυψε πρώτα την αμερικανική έκδοση του μοντέλου, αλλά η αντίστοιχη ευρωπαϊκή δεν αναμένεται να έχει διαφορές όσον αφορά την εμφάνιση της. Αυτό γίνεται αντιληπτό και από το εσωτερικό που είναι αναβαθμισμένο ποιοτικά συγκριτικά με το τωρινό μοντέλο, αλλά τόσο τα υλικά όσο και η σχεδίαση προέρχονται σχεδόν αυτούσια από την τελευταία γενιά του Auris.
Οι μόνες διαφορές που θα έχουν τα μοντέλα που θα διατεθούν στις δυο όχθες του Ατλαντικού εντοπίζονται στους κινητήρες και τα κιβώτια. Στην αγορά των ΗΠΑ η νέα Corolla θα προσφέρεται με κινητήρα βενζίνης 1.8 λίτρων σε δύο εκδόσεις. Μια με απόδοση 132 ίππων και μια με 140. Η πρώτη έκδοση συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο τεσσάρων, ενώ η ισχυρότερη με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVTi-S).
Τα μοτέρ αυτά δεν πρόκειται να τα δούμε στην ευρωπαϊκή αγορά. Στα μέρη μας η νέα Corolla αναμένεται να είναι διαθέσιμη με τα γνωστά από το Auris, βενζινοκίνητα μοτέρ 1.33 και 1.6 και τους ντίζελ 1.4 και 1.8 D-4D. Δεν αποκλείεται στο μέλλον να δούμε και μια υβριδική έκδοση HSD με 1.800άρι θερμικό μοτέρ.