Την πληροφορία για τη χρήση της τεχνολογίας του VW XL1 στο μικρό up! την είχαμε από εφέτος τον Φεβρουάριο. Όπως και την εκτιμώμενη ημερομηνία που αυτό θα λανσαριζόταν. Και να που προέκυψε έτσι ακριβώς.
Το Volkswagen twin-up! ζυγίζει 1.205 kg, βάρος που το κάνει 410 kg βαρύτερο από το XL1. Για την κίνησή του χρησιμοποιεί ένα αναβαθμισμένο ηλεκτρομοτέρ και μια μπαταρία 8,6 kWh, ενώ το ρεζερβουάρ του πετρελαίου έχει χωρητικότητα 33 lt, 23 lt μεγαλύτερο από αυτή του XL1.
To θερμικό μοτέρ του twin-up! είναι το ίδιο 800άρι με αυτό του XL1, αλλά τοποθετημένο εγκάρσια. Αποδίδει 48 PS και 12,1 kgm ροπής και λειτουργεί σε ζεύξη με το ηλεκτρομοτέρ που αποδίδει επίσης 48 PS και 14,2 kgm. Έτσι, η συνδυασμένη ισχύς του twin-up! ανέρχεται στους 75 PS και η ροπή στα 21,8 kgm, με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου σασμάν διπλού συμπλέκτη.
Σύμφωνα με τη Volkswagen, το twin-up! χρειάζεται 8,8” για να πιάσει τα 60 km/h από στάση και 15,7” για τα 100 km/h, και φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 140 km/h.
Το πιο σημαντικό όμως, εξ ου και η ύπαρξη ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι η κατανάλωση. To twin-up! καίει 1,1 lt/100 km, εκπέμποντας CO2 μόλις 27 g/km. Επίσης η αμιγώς ηλεκτρική δυνατότητα κίνησής του είναι τα 50 km με μάξιμουμ δυνατή ταχύτητα τα 125 km/h.
H Volkswagen ανακοίνωσε τα σχέδιά της να παρουσιάσει ένα πρωτότυπο πιο κοντά σε μοντέλο παραγωγής αργότερα μέσα στον Νοέμβριο στην έκθεση του Τόκιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Πόσο θα κοστίζει το ριζοσπαστικό VW XL1 που καταναλώνει μόλις 0,9 lt/100 km
Αυτά είναι τα πιο ζημιογόνα αυτοκίνητα των τελευταίων ετών
VW Golf Sportsvan: Η πρακτικότερη εκδοχή του νέου Golf
To νέο VW Scirocco είναι σχεδόν έτοιμο, αλλά με μικρές αλλαγές
Ηλεκτρικά VW e-Golf και e-up! στην έκθεση Φρανκφούρτης
Με 300 ίππους το νέο VW Golf R
Ένας σκαραβαίος μετατρέπεται σε κλουβί παρατήρησης καρχαριών!
Οδηγούμε το πρωτότυπο VW Taigun
Δοκιμή: VW Golf BlueMotion 1.6 TDI
Κοντά στην παραγωγή του το πρωτότυπο VW Buggy up!
Νέα έκδοση με φυσικό αέριο για το VW up!