Η μπερλίνα υψηλών επιδόσεων της Porsche με τα 420 PS, η Panamera S E–Hybrid plug–in προορίζεται να γίνει πρεσβευτής της πράσινης αυτοκίνησης με κατανάλωση 3,1 lt/100 km και εκπομπές CO2 κάτω από τα 100 g/km.
Με ένα νέο 3λιτρο κινητήρα και ένα ηλεκτροκινητήρα, η Panamera S E–Hybrid μπορεί και να επαναφορτίσει τη συστοιχία των μπαταριών ιόντων λιθίου που διαθέτει, κατεβάζοντας δραστικά τις εκπομπές CO2 σε σχέση με την υφιστάμενη υβριδική Panamera που εκπέμπει 159 g/km.
Η κατανάλωση, όπως δηλώνει η Porsche είναι και αυτή μειωμένη κατά 56% σε σχέση με τα 7,1 lt/100 km του απερχόμενου αυτοκίνητου, στα 3,1 lt/100 km. Μολονότι η Porsche δεν έχει ανακοινώσει επισήμως το ύψος των εκπομπών CO2, το Sport Turismo Concept που φορούσε το ίδιο μοτέρ στη Έκθεση του Παρισιού το 2012, τον περασμένο Σεπτέμβριο, στα τεχνικά χαρακτηριστικά του αναφερόταν κατανάλωση 2,9 lt/100 km και εκπομπές CO2 82g/km. Οπότε αναμένουμε μια τιμή κοντά στα 70 g/km, αν και οι εκπομπές ακολουθήσουν ανάλογη μείωση με την κατανάλωση και πάντα σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Παρά τις εντυπωσιακές πράσινες επιδόσεις, η Porsche αναφέρει ότι η Panamera S E–Hybrid θα είναι ικανή να πετύχει τελική 270 km/h και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,5”. O 3λιτρος V6 της Panamera S E–Hybrid αναφέρεται ως «εντελώς καινούργιος», αλλά πέραν του χαρακτηρισμού, καμία άλλη πληροφορία δεν είναι διαθέσιμη.