Η Ford παρουσίασε τη νέα γκάμα του Fiesta η οποία εμπλουτίζεται με τους ήπια υβριδικούς κινητήρες EcoBoost Hybrid που γνωρίζουμε από το νέο Ford Puma, ενώ αποκτά πλουσιότερο εξοπλισμό τεχνολογίας. Το σουπερμίνι της Ford θα συνεχίσει να διατίθεται στις εκδόσεις εξοπλισμού Trend, Titanium, Active, ST-Line και Vignale, με τρίθυρο ή πεντάθυρο αμάξωμα (ανάλογα με την έκδοση).
Το Fiesta διατίθεται πλέον με τον τρικύλινδρο 1.0 EcoBoost Hybrid σε δύο εκδόσεις ισχύος – με 125 PS και 155 PS. Το ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt αποτελείται από την μίζα/γεννήτρια (BISG) που ανακτά ενέργεια και την αποθηκεύει σε μια μπαταρία Li-Ion 10 Ah, και στη συνέχεια την εκμεταλλεύεται για να διευκολύνει το έργο του βενζινοκινητήρα. Όπως και στο Puma, η προσθήκη του ήπια υβριδικού συστήματος επέτρεψε στους μηχανικούς της Ford να μειώσουν τη σχέση συμπίεσης του κινητήρα και να χρησιμοποιήσουν μεγαλύτερο turbo για ακόμα περισσότερη ισχύ.