Η Ford αποκάλυψε το νέο Puma – μια εξέλιξη υψηλής τεχνολογίας του δημοφιλέστερου επιβατικού οχήματος της αμερικανικής μάρκας στην Ευρώπη, το οποίο προάγει την εμπειρία που παρέχει σήμερα ένα συμπαγές crossover σε νέα επίπεδα, προσφέροντας ταυτόχρονα αδιαμφισβήτητο στιλ σε επίπεδο σχεδιασμού, πρωτοποριακό περιβάλλον οδήγησης και έναν ευέλικτο και ευπροσάρμοστο αποθηκευτικό χώρο.
Εκτός από τις εντυπωσιακές του αναλογίες και την χαρακτηριστική εξωτερική σχεδίαση, το νέο Ford Puma προτάσσει τώρα ένα ακόμη πιο εκλεπτυσμένο εσωτερικό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τα ενιαία σχεδιαστικά στοιχεία τα οποία ρέουν απρόσκοπτα στο εσωτερικό συνδυάζονται με προηγμένες ψηφιακές οθόνες, διαμορφώνοντας έτσι ένα σύγχρονο περιβάλλον οδήγησης και ένα καταφύγιο για πιο απολαυστικά και χαλαρωτικά ταξίδια.
Το νέο Ford Puma εντάσσεται πλήρως και αρμονικά στην καθημερινή ζωή των επιβατών του, είτε προγραμματίζουν τη δουλειά τους είτε διασκεδάζουν, χρησιμοποιώντας το τελευταίας γενιάς σύστημα SYNC 4. Αυτό είναι συνδεδεμένο στο cloud και υποστηρίζεται από συνδεσιμότητα 5G, μια «αιωρούμενη» κεντρική οθόνη 12 ιντσών και ένα σμιλευμένο σε σχήμα soundbar. Τα smartphone μπορούν να ενσωματωθούν απρόσκοπτα με τη χρήση ασύρματων Apple CarPlay και Android Auto.
Ένα αναζωογονητικό και συνδεδεμένο καταφύγιο οδήγησης
Διαθέτοντας μια νέα οπτική της εμπειρίας εσωτερικού για τα συμπαγή crossover, η Ford Design αποφάσισε να δημιουργήσει ένα πραγματικά σύγχρονο καταφύγιο για τους νέους πελάτες του Ford Puma, συνδυάζοντας καινοτόμα χαρακτηριστικά όπως κομψή αισθητική, σπορ σχεδίαση και τεχνολογίες αιχμής.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Χάρη στη μονόχρωμη απόχρωση της καμπίνας, το εσωτερικό του νέου Ford Puma αποπνέει μια απέριττη γοητεία. Οι επιφάνειες αγκαλιάζουν τους επιβάτες και εκτείνονται απρόσκοπτα από τη μια πόρτα στην άλλη, ενσωματώνοντας έναν πίνακα οργάνων με λεπτούς αεραγωγούς, ένα σμιλεμένο σε σχεδίαση, τρισδιάστατο soundbar, ένα ολοκαίνουργιο σπορ τιμόνι με δύο ακτίνες και επίπεδο κάτω τμήμα, καθώς και δύο εντυπωσιακές ψηφιακές οθόνες.
Το νέο Ford Puma διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών με δυνατότητα προσαρμογής, ώστε να προβάλει με ευκρινή γραφικά τις πληροφορίες που οι οδηγοί θεωρούν πιο χρήσιμες. Η κεντρική οθόνη με διαγώνιο 12 ίντσες και οριζόντιο προσανατολισμό είναι τοποθετημένη ψηλά στην κεντρική κονσόλα δίνοντας την αίσθηση ότι «αιωρείται». Αυτή έχει κλίση προς τη μεριά του οδηγού ώστε να διευκολύνει την αλληλεπίδραση και να ενισχύει την σπορ αίσθηση του cockpit.
Η αίσθηση πολυτέλειας μεγαλύτερου αυτοκινήτου ενισχύεται από τον διακριτικά ενσωματωμένο ατμοσφαιρικό φωτισμό που φωτίζει έμμεσα την καμπίνα δημιουργώντας μία ευχάριστη αίσθηση. Τα καθίσματα, το τιμόνι και το νέο, συρόμενο υποβραχιόνιο φέρουν επένδυση από συνθετικό δέρμα Sensico. Αυτό φέρει διακριτικές ραφές σε χρώμα Cool Grey στις εκδόσεις Titanium και έντονες κόκκινες σταυροβελονιές για τις ST-Line. Διαθέτουν επίσης σπορ πεντάλ, μαρσπιέ από κράμα αλουμινίου υψηλής ποιότητας και σκουρόχρωμη εσωτερική επένδυση οροφής.
Το παρμπρίζ από λαμιναρισμένο (ακουστικό) κρύσταλλο του νέου Ford Puma συμβάλλει επίσης στην αίσθηση καταφυγίου, βελτιώνοντας την ηχομόνωση. Μια ανοιγόμενη πανοραμική γυάλινη οροφή, η οποία πλημμυρίζει το εσωτερικό του αυτοκινήτου με φως προσφέροντας ταυτόχρονα στους επιβάτες τη δυνατότητα να απολαμβάνουν εν κινήσει το τοπίο της πόλης, είναι επίσης διαθέσιμη.
Τεχνολογία που απλουστεύει τη ζωή
Το νέο Ford Puma εισάγει σε ένα συμπαγές crossover τεχνολογίες οδήγησης που συναντώνται σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα, εξασφαλίζοντας ακόμα πιο άνετα ταξίδια γεμάτα αυτοπεποίθηση.
Το σύστημα Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop & Go επωφελείται όχι μόνο από την ομαλότερη πέδηση και επιτάχυνση, αλλά και από τα Lane Centring και Predictive Speed Assist, ρυθμίζοντας προληπτικά την ταχύτητα του οχήματος στις στροφές του δρόμου, στους κυκλικούς κόμβους και κατά την είσοδο ή έξοδο από αυτοκινητόδρομους.
Το σύστημα Intersection Assist παρακολουθεί το δρόμο μπροστά για πιθανές συγκρούσεις με επερχόμενα οχήματα σε παράλληλες λωρίδες – και πεζούς και ποδηλάτες που διασχίζουν το δρόμο στον οποίο στρίβει ο οδηγός – και μπορεί να ενεργοποιήσει αυτόματα τα φρένα ώστε να αποτρέψει ή να μετριάσει τη σφοδρότητα μιας σύγκρουσης. Λειτουργεί χωρίς την ανάγκη οδικής σήμανσης ή οδικού εξοπλισμού, καθώς και τη νύχτα με ενεργοποιημένους προβολείς.
Αδιαμφισβήτητα Puma
Η εξωτερική σχεδίαση του νέου Puma βασίζεται στον ξεχωριστό χαρακτήρα του πιο δημοφιλούς επιβατικού αυτοκινήτου της Ford στην Ευρώπη με βελτιώσεις που διατηρούν τη μοναδική του γοητεία.
Μπροστά υπάρχει το νέο σήμα της Ford, πλαισιωμένο από ολοκαίνουργια φωτιστικά σώματα, με νέα φωτεινή υπογραφή σε στιλ «νυχιού», η οποία ενισχύει την εντυπωσιακή παρουσία του νέου Puma στο δρόμο.
Οι εκδόσεις Titanium εμπνέονται από το μεγαλύτερο αδελφάκι του νέου Puma – το νέο Kuga – με μια μάσκα χωρίς χρώμιο, η οποία προσδίδει μια νεανική εμφάνιση. Οι εκδόσεις ST-Line του μοντέλου υιοθετούν μία μοναδική, σπορ σχεδίαση στο εμπρός τμήμα. Οι εκδόσεις ST-Line X διαθέτουν επίσης μια αποκλειστική πίσω αεροτομή.
Το νέο Ford Puma διατίθεται σε έξι εντυπωσιακά χρώματα, συμπεριλαμβανομένου του νέου για το μοντέλο Cactus Grey. Μπορεί να εξοπλιστεί με ζάντες αλουμινίου με διάμετρο από 17 έως 19 ίντσες, ανάλογα με την έκδοση.
Ένα ακόμα πρόσθετο διακριτικό του αυτοκινήτου είναι ο φωτισμός εδάφους που προβάλλει το λογότυπο του Puma κατά την είσοδο ή την έξοδο του οδηγού από το όχημα..
Εκλεπτυσμένη γκάμα κινητήρων
Μια απλοποιημένη γκάμα κινητήριων συνόλων προσφέρει στους οδηγούς του νέου Ford Puma μια επιλογή ισχυρών και αποδοτικών σε κατανάλωση κινητήρων με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt, που υποστηρίζουν ιδανικά την χαρακτηριστική διασκεδαστική εμπειρία οδήγησης του συμπαγούς crossover.
Οι κινητήρες EcoBoost Hybrid της Ford διαθέτουν μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια με κίνηση μέσω ιμάντα (BISG) στη θέση του στάνταρ εναλλάκτη, η οποία επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά την πέδηση και την οδήγηση για τη φόρτιση μιας αερόψυκτης μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 volt.
Το BISG λειτουργεί επίσης σαν μοτέρ, συνεργαζόμενο με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια για να παρέχει υποβοήθηση ροπής κατά την κανονική οδήγηση και την επιτάχυνση, καθώς και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων.