Το νέο Mercedes-Benz eSprinter ήρθε με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, πολλά νέα ψηφιακά πρόσθετα, αναβαθμισμένο MBUX και εξελιγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης.
Το νέο Mercedes-Benz eSprinter πρωτοπορεί στην κατηγορία των μεγάλων αμιγώς ηλεκτρικών Van και προσφέρει προστιθέμενη αξία στους επαγγελματίες και τους διαχειριστές στόλων με την αποδοτικότητα και την ευελιξία του. Διαθέσιμο σε δύο τύπους και μήκη αμαξώματος, τρία μεγέθη μπαταρίας και υψηλό ωφέλιμο φορτίο, το νέο eSprinter αναδεικνύεται στο ιδανικό επαγγελματικό όχημα για διάφορες χρήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο επαγγελματίας μπορεί πλέον να επιλέξει την βέλτιστη αυτονομία και το ωφέλιμο φορτίο ανάλογα με τις ανάγκες της δικής του επιχείρησης. Το νέο eSprinter προσφέρεται με τρεις επιλογές μπαταρίας, ωφέλιμης χωρητικότητας 56 kWh, 81 kWh ή 113 kWh. Επιπλέον, για πρώτη φορά, θα διατίθεται και ως βάση (Cab Chassis) διευρύνοντας περαιτέρω τις επιλογές εφαρμογών αμαξώματος.
Το νέο eSprinter αποτελεί την ιδανική επιλογή για ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων επαγγελματικών μεταφορών και κινητικότητας. Επίσης, προσφέρει για πρώτη φορά, αναβαθμισμένη ψηφιακή συνδεσιμότητα με το σύστημα πολυμέσων MBUX, πολυάριθμα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης και πλούσιο βασικό εξοπλισμό.
Πολυχρηστικό και αποδοτικό: Το νέο Mercedes-Benz eSprinter
Αποδοτικότητα, αυτονομία και ευελιξία φορτίου είναι το τρίπτυχο που βάζει το νέο eSprinter στην κορυφή της κατηγορίας του. Επιπλέον, προσφέρει ένα ευρύ σύνολο τεχνολογικών καινοτομιών και βασίζεται σε ένα νέο αρθρωτό σχεδιασμό τριών μονάδων για μέγιστη ευελιξία ανάπτυξης και σχεδίασης διαφόρων προσαρτημάτων και υπερκατασκευών, που μέχρι πρότινος διατίθονταν μόνο στο Sprinter με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ενιαία μπροστινή μονάδα περιέχει όλα τα εξαρτήματα υψηλής τάσης και μπορεί να συνδυαστεί με όλες τις εκδόσεις, ανεξάρτητα από το μεταξόνιο και το μέγεθος μπαταρίας. Η μονάδα για την ενσωματωμένη μπαταρία υψηλής τάσης δεν καταλαμβάνει πολύ χώρο και είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο.
Η τοποθέτηση της μπαταρίας ανάμεσα στους άξονες, σε συνδυασμό με το στιβαρό περίβλημα στο οποίο στεγάζεται η μπαταρία, εξασφαλίζει τη βέλτιστη προφύλαξή της ενώ το χαμηλό κέντρο βάρους συμβάλλει περαιτέρω στην ασύγκριτη οδική συμπεριφορά. Σε όλες τις εκδόσεις του νέου eSprinter, ο πανίσχυρος ηλεκτροκινητήρας εδράζεται στην τελευταία μονάδα στον πίσω άξονα.
Ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και μπαταρία υψηλής τάσης
Ο ηλεκτροκίνητος πίσω άξονας στο νέο Mercedes-Benz eSprinter προσφέρει πλεονεκτήματα σε ό,τι αφορά το μήκος οχήματος, το μέγιστο μικτό φορτίο (έως 4,25 τόνοι) καθώς και το φορτίο ρυμούλκησης (έως 2 τόνοι) και τη χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης (έως 14 m³). Αντίστοιχα, το νέο eSprinter είναι διαθέσιμο σε δύο τύπους και μήκη αμαξώματος αλλά και με δύο επιλογές ηλεκτροκινητήρων ισχύος 100 και 150 kW.
Το κύριο χαρακτηριστικό του εξελιγμένου ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη (PSM) είναι η ιδιαίτερα υψηλή αποδοτικότητα. Επιπλέον, η διαχείριση θερμότητας έχει εξελιχθεί περαιτέρω. Οι επαγγελματίες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών διαφορετικών μεγεθών μπαταρίας ανάλογα με τις απαιτήσεις της επιχείρησής τους όσον αφορά την αυτονομία και το ωφέλιμο φορτίο: μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 113 kWh, 81 kWh ή 56 kWh. Η μπαταρία υψηλής τάσης χωρητικότητας 113 kWh προσφέρει αυτονομία, βάσει του κύκλου WLTP, έως 385 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί να φτάσει τα 565 χιλιόμετρα σε καθαρά αστικό κύκλο.
Οι κυψέλες μπαταρίας έχουν κατασκευαστεί από φωσφορικό σίδηρο λιθίου, χωρίς κοβάλτιο και νικέλιο. Η ανάκτηση ενέργειας στη λειτουργία κύλισης και πέδησης εξασφαλίζει βελτιστοποιημένη και αποδοτική οδήγηση. Ο βαθμός ανάκτησης ενέργειας μπορεί να ρυθμίζεται εξατομικευμένα μέσω των χειριστηρίων αλλαγής ταχυτήτων που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι ενώ το νέο αυτόματο σύστημα ανάκτησης ενέργειας DAUTO προσφέρει ακόμη πιο αποδοτική και άνετη οδήγηση στο νέο eSprinter. Σύμφωνα με τη βασική αρχή «οδήγηση με προνοητικότητα και εξοικονόμηση ενέργειας», οι πληροφορίες από τα δεδομένα ραντάρ, κάμερας και πλοήγησης συνδυάζονται και το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας προσαρμόζεται αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο στις εκάστοτε συνθήκες.
Επιπλέον, η λειτουργία ECO υποστηρίζει περαιτέρω την προνοητική οδήγηση: ανάλογα με τον εξοπλισμό, το σύστημα αναλύει εάν προπορεύεται κάποιο όχημα, ποιο είναι το όριο ταχύτητας ή αν υπάρχει ανηφορική κλίση στη συνέχεια της διαδρομής και εμφανίζει μια ένδειξη για απομάκρυνση του ποδιού από το πεντάλ επιτάχυνσης στο όργανο πολλαπλών ενδείξεων. Στη συνέχεια, ανάλογα με τις συνθήκες, επιλέγει το κατάλληλο επίπεδο ανάκτησης ενέργειας. Εκτός αυτού, τρεις λειτουργίες οδήγησης επιτρέπουν στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ μέγιστης άνεσης ή μέγιστης αυτονομίας.
Ταχεία φόρτιση σε δημόσιο δίκτυο φόρτισης με το Mercedes me Charge
Όπως όλα τα ηλεκτρικά Vans της Mercedes-Benz, το νέο eSprinter μπορεί να φορτίζει τόσο με εναλλασσόμενο (AC) όσο και με συνεχές ρεύμα (DC). Ο on-board charger του αυτοκινήτου μπορεί να διαχειριστεί συνεχές ρεύμα έως 115 κιλοβάτ (προαιρετικά) σε σταθμό ταχείας φόρτισης. Συγκεκριμένα, αυτό σημαίνει πως η μπαταρία χωρητικότητας 56 kWh φορτίζεται από 10 σε 80 τοις εκατό σε περίπου 28 λεπτά με μέγιστη ισχύ 115 kW ενώ η μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 113 kWh χρειάζεται περίπου 42 λεπτά με μέγιστη ισχύ 115 kW. Η ψηφιακή υπηρεσία Mercedes me Charge προσφέρει στους πελάτες πρόσβαση σε ένα από τα μεγαλύτερα δημόσια δίκτυα φόρτισης στην Ευρώπη με περίπου 600.000 σημεία φόρτισης.
Η υπηρεσία Mercedes me Charge διευκολύνει την εμπειρία φόρτισης και προσφέρει πρόσβαση σε 1.150 διαφορετικές εταιρείες διαχείρισης σταθμών φόρτισης στην Ευρώπη με μία μόνο σύμβαση. Με το σύστημα χρέωσης του Mercedes me Charge, επωφελείστε από τις σταθερές τιμές που ισχύουν ανεξάρτητα από την εταιρεία διαχείρισης του σταθμού φόρτισης. Έτσι, η Mercedes-Benz σάς εξασφαλίζει μέγιστη διαφάνεια κόστους.
Πλούσιος βασικός εξοπλισμός και νέα πακέτα εξοπλισμού
Η Mercedes-Benz Vans έχει αναβαθμίσει εκτενώς το βασικό εξοπλισμό του νέου eSprinter και έχει προσαρμόσει τα πακέτα εξοπλισμού ακόμη περισσότερο στις ιδιαίτερες απαιτήσεις των επαγγελματιών. Στοιχεία λειτουργικού εξοπλισμού που επιλέγουν συχνά οι πελάτες ομαδοποιούνται πλέον σε πακέτα. Για παράδειγμα, υπάρχει η επιλογή του πακέτου Winter PLUS (π.χ. με θερμαινόμενο τιμόνι και WET WIPER SYSTEM), του πακέτου ενεργητικής ασφάλειας (π.χ. με σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC) και του πακέτου χώρου φόρτωσης.
Στην έκδοση BASE, το eSprinter εξοπλίζεται, μεταξύ άλλων, με το σύστημα Infotainment MBUX με νέα γενιά τηλεματικής, οθόνη 26 cm (10,25 ιντσών) και κάμερα οπισθοπορείας, πίνακα οργάνων με έγχρωμη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, νέο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με λειτουργία αναγνώρισης απομάκρυνσης χεριών από το τιμόνι, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών (μπροστά/πίσω), αισθητήρα βροχής και αυτόματο φωτισμό πορείας, ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, σύστημα υποβοήθησης ορίων ταχύτητας Intelligent Speed Assist και Cruise Control καθώς και το ATTENTION ASSIST στο βασικό εξοπλισμό.
Η έκδοση PRO περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων και επιπλέον της έκδοσης BASE, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, τιμόνι με δυνατότητα ρύθμισης ύψους και κλίσης, καθώς και θύρα USB 5V. Με την έκδοση SELECT, οι επαγγελματίες απολαμβάνουν επίσης δερμάτινο τιμόνι, κάθισμα ανέσεων για τον οδηγό, μονάδα χειρισμού ανέσεων και προβολείς LED High Performance συμπεριλαμβανομένου προσαρμοζόμενου συστήματος υποβοήθησης φώτων μεγάλης σκάλας.